Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Dere som har 2 eller fler barn av samme kjønn, deler de kalender eller har de hver sin? de som deler, hvor stor aldersforskjell er det og hvor gamle er de? åpner de hver sin dag eller åpner alle hver dag? Anonymous poster hash: 1c542...dc3
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Har fire barn, to jenter og to gutter. Alle har hver sin kalender Jentene er det under 2 år mellom så de får like gaver på samme dag Anonymous poster hash: 612ae...259
GeeGee Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Da jeg var liten hadde vi én felles kalender. Vi fikk gave hver tredje dag, på søndager fikk alle tre. Det fungerte kjempebra. Jeg har bare et barn, og han får naturlig nok kalender alene, heldiggrisen
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 De har hver sin. 2 års aldersforskjell. Anonymous poster hash: 97e08...969
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 Jeg har selv vokst opp med 4 søstre, det er 8 år mellom eldste og og yngste. Vi måtte dele kalender husker jeg, og ingen av oss reagerte på det. Gledet oss veldig til det var vår dag. 😊 på juleaften fikk alle en hver. Har selv 2 gutter med 3 år i mellom, og er så usikker på hvordan vi skal gjøre med kalenderen. Hi Anonymous poster hash: 1c542...dc3
Nyttårs barn Skrevet 16. september 2016 #7 Skrevet 16. september 2016 Her har de delt. De er to og det har de bare godt av. begge får gave 23 og 24 desember, det skal sies. De får også "ordentlige" ting. Truser, strømper, men også leker bøker, teaterbilletter osv. Men de fornuftige gavene er jo ting de ellers hadde fått, det er ting de trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå