Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Er det vanlig at man, som privatperson, sender vognbager i posten? Har fått utallige henvendelser fra personer som ønsker å kjøpe min vognbag, og forespørsel om jeg kan sende den.. jeg sier nei. Jeg vil ikke sende i posten, og jeg ønsker at de som kjøper ser bagen fysisk før de bestemmer seg. Anonymous poster hash: 06bf4...5d4
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Har sendt to stykker i posten jeg gikk veldig fint, men da vippset de penger på forhånd etter eget ønske og initiativ. Anonymous poster hash: e29b1...5f6
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Har sendt to stykker i posten jeg gikk veldig fint, men da vippset de penger på forhånd etter eget ønske og initiativ. Anonymous poster hash: e29b1...5f6 Ja, man MÅ jo ha forhåndsbetaling Men det blir sinnsykt dyr frakt og emballasje da? Bare frakten koster vel 150 kr, og emballasjen kanskje 50 kr. Jeg, personlig, skjønner ikke at folk gidder å betale det for en bag de ikke har sett engang For min del hadde jeg tjent 1000 kr på bagen, men hadde jo vært et styr.. Anonymous poster hash: 06bf4...5d4
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Jeg fikk spørsmål om å sende stoler i posten.. Jeg synes det blir mye styr..? Vet ikke hvordan man gjør det engang 😅 Bare pakker man inn etter beste evne og tar med stolene på posten?🤔 Anonymous poster hash: 42be9...3e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå