Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Er tre uker til jeg skal ha mensen, så var sikkert eggløsning, men jeg har aldri hatt så vondt med unntak av rier! Har hatt småvondt nederst i magen i et par dager. I natt hadde jeg så vondt nederst i magen og i korsryggen at jeg vurderte å ringe legevakta 😳 Føltes ut som jeg skulle føde! Ga seg jo til slutt og nå er det bare litt vondt igjen som tidligere. Noen som har vært borti så kraftige eggløsningsmerter? Anonymous poster hash: 3de6e...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå