Gå til innhold

Fjerne P-stav? Ville du gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt den inn i slutten av juni.. har hatt følgende symptomer: 

- Humørsvigninger, I starten var det verst... Men kjenner enda litt på det. Blir lett sint, lei meg.. 

- Manglende vektnedgang, følte meg sykt sulten i begynnelsen men har roet seg litt ned heldigvis. Har prøvd gå litt ned, men vekta står stille. 

- Litt blødninger sporadiske blødninger, men heldigvis ikke mye. Har hatt mensen EN gang siden i slutten av juni. 

Kjenner også P-staven under huden og synes det er småekkelt.. Tenk når den gror seg fast inni vevet der inne! Har uansett lite sex med samboern, lysta er så godt som borte....... Men det kan selvsagt skyldes andre ting ;) Blir jævla lett gravid da, så tenkte det var greit å ha noe som jeg slipper å huske på å ta av prevensjon :/ 

Anonymous poster hash: 93771...57d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville holdt ut i 3 mnd til. Du har jo kommet så langt... Og de sier det kan ta inntil 6 mnd for at ting skal stabilisere seg... Og gjør det det, så er det jo verdt det ;)

Anonymous poster hash: 63590...950

Skrevet

Jeg ville holdt ut i 3 mnd til. Du har jo kommet så langt... Og de sier det kan ta inntil 6 mnd for at ting skal stabilisere seg... Og gjør det det, så er det jo verdt det ;)

Anonymous poster hash: 63590...950

Trodde det var 3 mnd som var greia? Jaja, får kanskje bare ha den der da. Trodde p-stav skulle være "symptomfritt", derfor jeg satte den inn. Men neida, dumme meg har ikke lest godt nok på symptomer som kan oppstå. P-piller er ikke noe for meg iallefall. 

Anonymous poster hash: 93771...57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...