Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 2år og 9mnd nekter å ha på truse, hun prøver innimellom fordi hun vil slutte med bleie men får helt panikk av ikke å ha bleie på. Hun kan rett og slett ikke ha tøy rett på tissen og da får vi aldri øvd på å gå uten bleie ute. Har prøvd å lokke med klistremerker, belønning. Ingenting funker😣

Tips???

Anonymous poster hash: cbbfa...9d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men kan det hjelpe å vise henne at du og pappaen og ev. storesøsken også går med truse. Altså, normalisere det for henne, på en måte? Kanskje hun kan være med for å kjøpe truser hun vil ha?

Jeg vet ikke, bare forslag. Hun kommer nok i mål etterhvert hun også, kanskje hun bare ikke er klar for å gi slipp på bleiene?

Anonymous poster hash: ab9ca...918
Skrevet

Hva med å tilby henne bleie utenpå trusa?

Eventuelt motsatt...bleia utenpå trusa... Da vil hun kjenne at det blir vått om hun tisser seg ut.

Ellers, ikke stress. Kanskje en ukes tid uten stress og styr er det som skal til ;)

Anonymous poster hash: 18743...293

Skrevet

Jeg har ikke stresset med det i det hele tatt, bare spør innimellom om vi skal prøve å gå med truse isteden. I sommer gikk hun uten noen ting bare lang kjole og da gikk hun på potte av seg selv. Men når vi da skulle prøve med klær på så sa det stopp.

Anonymous poster hash: cbbfa...9d3

Skrevet

Ta henne med på "truse-shopping". La henne velge akkurat den trusa hun selv vil ha. Snakk masse om hvor heldig hun er som fikk en såååå fin truse.

Gjør en stor greie ut av det. Kanskje det blir mer stas da??

Skrevet

Kan hun ikke gå med kjole uten truse i blant? Bikinitruse?

Anonymous poster hash: fd30f...8b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...