Gå til innhold

hva veier du på rundt 160 cm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere helt riktig vel bevart når dere føler dere feite og veier under 60 kg? Jeg kjenner jeg får vondt inni meg mtp deres selvbilde og hva dere evt må føre videre til deres barn! Hva med å spise sundt og trene? Ha fokus på å være ute sammen og finne på aktiviteter som gir litt hjertebank? Også pælme den vekta langt faen i vold og heller smile til livet?! Hilsen ei dundre på hundre som høres ut til å være i bedre form enn flere her til tross for fedmen. Livet må tas på alvor! Le!!!

Anonymous poster hash: 3cb29...c92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

160cm og 53-54 kg. Er fornøyd med meg selv.

Skrevet

Er dere helt riktig vel bevart når dere føler dere feite og veier under 60 kg? Jeg kjenner jeg får vondt inni meg mtp deres selvbilde og hva dere evt må føre videre til deres barn! Hva med å spise sundt og trene? Ha fokus på å være ute sammen og finne på aktiviteter som gir litt hjertebank? Også pælme den vekta langt faen i vold og heller smile til livet?! Hilsen ei dundre på hundre som høres ut til å være i bedre form enn flere her til tross for fedmen. Livet må tas på alvor! Le!!!

Heller noe undervektig enn såpass overvektig... 50 kilo over min normalvekt ville vært direkte helseskadelig. Jeg er hvertfall ikke i dårlig form. 

Anonymous poster hash: 3362f...1fd

Skrevet

Dessuten - vil du ta livet og helsa di på alvor bør du faktisk slanke deg. 100 kilo er for deg overvekt vil jeg tippe, om du ikke er 190 cm? 

Skrevet

Er 161 cm, og nåværende vekt er 66 kg.

Gravid i uke 15.

Føler meg vel på 55 kg :)

Anonymous poster hash: 6148f...8cf

Skrevet

165 og 67 kg. Veltrent. Skal ned 3 kg. Mer enn det, så blir puppene borte og jeg får altfor smalt liv i fht resten.

Anonymous poster hash: 5a910...d53
Skrevet

164 og ca 58 kg.

Anonymous poster hash: 336b5...44a

Skrevet

så flink du er :) Har du telt kalorier eller? Har registrert meg på iform dagbok på nett, og håper dette hjelper. Vil "bare" ned oppmot 6 kilo.

Takk! Jeg har ikke telt kalorier, bare kutta ut unødvendige måltider. Jeg er veldig flink til å småspise alt og ingenting hele dagen, men nå kjører jeg fire faste måltider til fast tid.

Anonymous poster hash: fa528...e9e

Skrevet

Er 159 høy og 69 kg. Fettet ligger rundt magen og litt på lår/rumpe. Ser slank npk med klær på. Har lyst til å gå ned til 64 ca, trenger ikke å bli tynnere enn det. Vanskelig å gå ned fordi jeg er så glad i å snavle 😒

Anonymous poster hash: 5ebad...af5

Skrevet

Syk som i at ribbein stikker ut eller? Vi er alle forskjellig bygd ;) Jeg ser ikke syk ut ved 53 kilo (veide det tidligere i år), knapt nok slank. Mine kragebein stikker ut, og jeg har smalt ansikt. Ellers er lårene passe tykke og magen helt pudding. Blæh, og jeg liker jo å trene.. Er litt for glad i mat bare.

I ansiktet. Har alltid veid mye (veide 60 da jeg var slank 13 åring), ingen som tror meg når jeg forteller hva jeg veier :)

Har en venninne som veier 55, men likevel er hun tjukkere enn meg. Rart med det :)

Skrevet

I ansiktet. Har alltid veid mye (veide 60 da jeg var slank 13 åring), ingen som tror meg når jeg forteller hva jeg veier :)

Har en venninne som veier 55, men likevel er hun tjukkere enn meg. Rart med det :)

Jeg er nok som deg. Mye tyngre enn de andre som svarer her, men naturlig muskuløs og med tineglassfasong. Jeg var rundt 55 kg da jeg var 18-19 år, og da var ribbebena tydelige både foran og bak. Nå er jeg en voksen dame, og mye rundere i kantene, men stram allikevel:)

Anonymous poster hash: bce5e...874

Skrevet

En kvinne på 160 cm er ganske lav og trenger overhodet ikke å holde samme vekt som en kvinne på 170 cm! 60 kilo på 160 cm er normalvektig men på ingen måte for tynt. Skjerp deg!

Anonymous poster hash: dbab7...fb6

Skrevet

En kvinne på 160 cm er ganske lav og trenger overhodet ikke å holde samme vekt som en kvinne på 170 cm! 60 kilo på 160 cm er normalvektig men på ingen måte for tynt. Skjerp deg!

Anonymous poster hash: dbab7...fb6

Har ikke sagt det er for tynt jeg, men skjerp deg! Er det virkelig grunn for å føle seg FEIT?

Skrevet

161 cm veier 88 kg som høygravid, veide 78 før graviditet!  

Anonymous poster hash: 85853...fb7
Skrevet (endret)

Og du er en dundre fordi du spiser så sunt og trener? Endret av Gulltopp med Knoll og Tott

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...