Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Det er 3 mnd siden abort, provosert. Jeg tenker enda på det. Det verste av alt er at jeg møtte så lite forståelse fra min samboer, som kom med kommentarer at det var min feil siden jeg pulte uten prevensjon. Det mest riktige var altså å ikke få flere barn sammen, det skjønte jeg da.. 3 mnd i etterkant føler jeg meg enda,bitter? Om det er det riktige ordet. Tenker innimellom på hvor langt jeg kunne vært på vei.. Kommentaren hans og hans ufølsomhet rundt hele aborten gjør meg kvalm.. Han spurte aldri hvordan jeg hadde det før, under eller etter aborten. Tipper han ikke ofrer det en tanke den dag idag. Jeg er sint enda faktisk, og dette spiser meg opp. Bitterheten slår meg innimellom.. Vurderte psykolog i sommer, så tungt tok jeg det.. Nå i høst har jeg vært opptatt med jobb, skole og unger, så har ikke hatt like god tid å kverne tankene inni hodet mitt. Men forholdet blir aldri det samme igjen. Anonymous poster hash: 5d94c...848
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Det er 3 mnd siden abort, provosert. Jeg tenker enda på det. Det verste av alt er at jeg møtte så lite forståelse fra min samboer, som kom med kommentarer at det var min feil siden jeg pulte uten prevensjon. Det mest riktige var altså å ikke få flere barn sammen, det skjønte jeg da.. 3 mnd i etterkant føler jeg meg enda,bitter? Om det er det riktige ordet. Tenker innimellom på hvor langt jeg kunne vært på vei.. Kommentaren hans og hans ufølsomhet rundt hele aborten gjør meg kvalm.. Han spurte aldri hvordan jeg hadde det før, under eller etter aborten. Tipper han ikke ofrer det en tanke den dag idag. Jeg er sint enda faktisk, og dette spiser meg opp. Bitterheten slår meg innimellom.. Vurderte psykolog i sommer, så tungt tok jeg det.. Nå i høst har jeg vært opptatt med jobb, skole og unger, så har ikke hatt like god tid å kverne tankene inni hodet mitt. Men forholdet blir aldri det samme igjen. Anonymous poster hash: 5d94c...848 så skulle spm mitt være om noen har pratet med amathea og om det hjalp Anonymous poster hash: 5d94c...848
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Jeg hadde tatt en tlf dit ja. Det er flinke folk der ☺️ Anonymous poster hash: eef05...da2
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Jeg hadde flere samtaler med dem ifm en graviditet. Flinke! Men det var ved spørsmål om abort (jeg beholdt). Skader ikke å prøve! Men kan hende psykolog er mer riktig, det vil de vel evt veilede deg om.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Og parterapi... Anonymous poster hash: 856a8...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå