Gå til innhold

Koser og kysser dere foran barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ferie med et vennepar der sønnen på fem år reagerte på at jeg og mannen holdt rundt hverandre og kysset litt. Han var ikke vant til å se sine foreldre sånn. Synes det et litt spesielt. Vi råkliner ikke akkurat, men kan kysse og kose litt med hverandre mens barna naturlig er til stede. Jeg tror de bare synes det er hyggelig. Men venneparet vårt koser/kysser visst aldri når barna er til stede (og egentlig ikke så mye når de ikke er der heller, tror jeg).

Er det naturlig for deg å kose/kysse litt med mannen mens barna får det med seg?

Anonymous poster hash: f2ccd...2d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør vi absolutt. Natulig og sunt for barna å se at mamman og pappan er glade i hverandre :)

Anonymous poster hash: 1b20d...3db

Skrevet

Ja vi koser massa foran barna. Nusser også.

Skrevet

Ja, det gjør vi. Det er både naturlig og sunt tror jeg :)

Anonymous poster hash: a07d1...708

Skrevet

Ja kysser på munnen og gir kos. Manage ganger for dag.

Anonymous poster hash: 427ba...f01
Skrevet

Ja det gjør vi. 7åringen hater det og kjefter på oss hver gang så jeg har nesten begynt å tenke at det er feil av oss å holde på slik. Ser jo heldigvis her nå da at det er vanlig :)

Anonymous poster hash: c8c7f...9b5

Skrevet

Ja. Ofte klemmer vi alle tre samtidig. Jeg tror det er sunt.

Anonymous poster hash: 96953...43d

Skrevet

Av og til. Og femåringen blir sååååå flau!

Skrevet

Koser og kysser generelt for lite dessverre, men ikke fordi barna ikke skal se det da... Ingen av oss er personligheter som kjærtegner så mye men må inrømme at jeg savner det litt!

Anonymous poster hash: 6367d...657

Skrevet

Ja ,men stort sett kommer et eller flere barn og presser seg mellom oss😂

Skrevet

Å ja da, og ungene blir SÅ flaue.

Anonymous poster hash: dce34...b35

Skrevet (endret)

Ja, det gjør vi og jeg er vokst opp med foreldre som hele livet mitt og fortsatt kysser/ holder rundt hverandre foran oss.

Når jeg og mannen kysser eller klemmer kommer ofte et eller alle barna og vil klemme oss og så lager vi en diger familieklem!

Endret av pifi med tre nurk
Skrevet

En sjelden gang, jeg synes det er kleint og rart

Anonymous poster hash: 22a6f...45f
Skrevet

Ja. Ungene synes det er flaut, men de liker det også. De synes det er litt stas!

Anonymous poster hash: cf33a...15f

Skrevet

Ja heletiden, eldste syns det er flaut men hun sier det er fint og se at vi er glade i hverandre, minste blir overlykkelig og kommer og presser seg mellom for familiekos 💙

Skrevet

Det gjør vi også 😊sønnen på 13 syntes det er helt motbydelig når vi kysser, datteren vår på 7 syntes det er søtt 😂

Skrevet

Var på ferie med et vennepar der sønnen på fem år reagerte på at jeg og mannen holdt rundt hverandre og kysset litt. Han var ikke vant til å se sine foreldre sånn. Synes det et litt spesielt. Vi råkliner ikke akkurat, men kan kysse og kose litt med hverandre mens barna naturlig er til stede. Jeg tror de bare synes det er hyggelig. Men venneparet vårt koser/kysser visst aldri når barna er til stede (og egentlig ikke så mye når de ikke er der heller, tror jeg).

Er det naturlig for deg å kose/kysse litt med mannen mens barna får det med seg?

Anonymous poster hash: f2ccd...2d3

Det er naturlig for meg. Mannen er ikke særlig kosete og gjennom de siste 7 åra med barn har vi nå nesten ikke fysisk kontakt ila dagen. Det er hvis jeg tar initiativ til å klemme eller nisse han og ta på han i forbifarten. Ikke ofte, da jeg stort sett føler han syns det er slitsomt. Savner det skikkelig, trenger det for å føle meg sett og elsket, og skulle ønske jeg hadde fått barn med en annen type mann.

Barna sier ofte "kyss da!", så tror de syns det er helt greit. De er veldig kosete og mannen koser med dem.

Anonymous poster hash: f31cd...6fb

Skrevet

Ja. Vi koser masse. Og sitter inntil hverandre i sofaen osv.

Ofte kommer ungene og blir med på kosen.

Jeg har oppvokst med to foreldre som koste og kysset, og jeg husker hvor glad og trygg det gjorde meg. Så det har alltid vært viktig for meg å kose foran barna.

Anonymous poster hash: fd997...4d3

Skrevet

Ja. Og 3 åringen blir kjeeeempe sjalu og presser seg i mellom oss.

Anonymous poster hash: 2a207...05f

Skrevet

Ja :)

Anonymous poster hash: 1cc14...0ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...