Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Har en jente på 2,5 år. Badet på stranden idag og hun gikk akkurat litt langt ut så kom det en bølge og veltet henne. Jeg var akkurat på vei ut å hente henne for å ta på armringene. Så falt hun under, kom opp og falt under 3 ganger før jeg fikk hentet henne opp. Var sikkert snakk om 10-15 sekunder, men føltes som en evighet. Hun hostet ikke noe når jeg tok henne opp, var litt skremt, men pustet normalt. Så redd hun har pustet inn noe. Lekte i vannkanten etterpå og har badet i bassenget hjemme etterpå, spist og drukket godt og hatt en dusj. Har jo lest om disse som sovner inn etter 20 sekunder under vann. Vær så snill og ikke si at jeg er uansvarlig, hadde ikke øynene borte fra henne i 1 sekund, men grusomt var det.. Anonymous poster hash: 24c4f...fa7
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Det har nok ikke tatt 15 sekunder. Se på ei stoppeklokke hvor lenge 15 sekunder er. Det hele har nok vært over på mye mindre tid. Og det med tre fall, hver på maks et par sekunder. Det er noe helt helt annet enn 20 sekunder under vann. De som opplever sekundær drukning er i dårlig form etterpå. Kanskje ikke umiddelbart, men så blir formen dårlig. Din datter har ikke vært lenger under vann enn hun er når hun vasker håret og noe vann renner forran fjeset hennes. Du kan nok slappe helt helt av. Bare følg litt med før hun tar kvelden. Anonymous poster hash: 1cd34...c65
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Har en jente på 2,5 år. Badet på stranden idag og hun gikk akkurat litt langt ut så kom det en bølge og veltet henne. Jeg var akkurat på vei ut å hente henne for å ta på armringene. Så falt hun under, kom opp og falt under 3 ganger før jeg fikk hentet henne opp. Var sikkert snakk om 10-15 sekunder, men føltes som en evighet. Hun hostet ikke noe når jeg tok henne opp, var litt skremt, men pustet normalt. Så redd hun har pustet inn noe. Lekte i vannkanten etterpå og har badet i bassenget hjemme etterpå, spist og drukket godt og hatt en dusj. Har jo lest om disse som sovner inn etter 20 sekunder under vann. Vær så snill og ikke si at jeg er uansvarlig, hadde ikke øynene borte fra henne i 1 sekund, men grusomt var det.. Anonymous poster hash: 24c4f...fa7 Hun har ikke pustet noe inn hvis hun ikke verken hostet eller hadde andre symptomer da du dro henne opp. Anonymous poster hash: 69f78...676
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Nei, jeg håper ikke det. Ble ganske stresset så tror ikke hun hostet noe. Det var mer hiksting. Ble jo redd og ville egentlig hjem med en gang. Det er to timer siden det skjedde så nå er hun i seng, får bare følge med litt. HI Anonymous poster hash: 24c4f...fa7
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Følg med på om hun får feber. Anonymous poster hash: 4fcd2...76f
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 Vis hun får feber må du ringe rett til legevakta, men om hun ikke gjør det går det greit. La henne sove i sengen din i natt, så du får fulgt ned. Anonymous poster hash: a985e...c30
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #7 Skrevet 15. september 2016 Det er da vanlig å få vann i halsen og hoste litt sv og til når man bader også? Hvordan vet man når det er farlig? Anonymous poster hash: cde2b...b8e
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #8 Skrevet 15. september 2016 Det er da vanlig å få vann i halsen og hoste litt sv og til når man bader også? Hvordan vet man når det er farlig? Anonymous poster hash: cde2b...b8e Det lurer jeg også veldig på. Sønnen min har nettopp begynt på svømmekurs, og der får de beskjed om å sprute masse vann på hverandre, dukke under vann uten å holde seg for nesa, hente ting fra bunnen, hoppe uti bassenget osv. De er nesten mer under vann enn over. De hadde vel ikke gjort det hvis det var farlig? Anonymous poster hash: 1e97b...079
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #9 Skrevet 15. september 2016 I google-tidsalderen er "alt" farlig. Anonymous poster hash: 69f78...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå