Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Jeg er lav med kort kropp, forholdsvis lange ben. Har nå 10-15 kg for mye etter svangerskap og veldig bulende mage pga delte magemuskler. Smale skuldre, ikke så brede hoster heller, ikke noe liv akkurat nå og små pupper. Hva slags type klær bør jeg gå for inntil jeg får trent tilbake kroppen min? Anonymous poster hash: 9ef3b...1ab
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Bruk iallefall hold in strømpebukse. Ellers tettsittende der det passer og løsere der det er buler. Anonymous poster hash: b5cc8...a40
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Empireliv A-formede kjoler Samme farge fra topp til tå forlenger Unngå skjørt som stopper midt på leggen og pirat- og ankelbukser. Helt lang eller helt kort (shorts). Og shape-strømpebuksene fra Lindex er min beste venn 😄 (de med høyt liv, medium shape) Anonymous poster hash: e9998...ae1
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Bruk iallefall hold in strømpebukse. Ellers tettsittende der det passer og løsere der det er buler.Anonymous poster hash: b5cc8...a40 Hold in strømpebukse synes jeg bare klemmer alt oppover? Og løst der det buler føler jeg fremhever de områdene? Men ikke lett å skjule heller da... Anonymous poster hash: 9ef3b...1ab
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Hold in strømpebukse synes jeg bare klemmer alt oppover? Og løst der det buler føler jeg fremhever de områdene? Men ikke lett å skjule heller da... Anonymous poster hash: 9ef3b...1ab Hold in strømpebukse er noe herk. Jeg kjøpte meg body for å ha under en kjole, fungerer mye bedre og skviser ikke fett rundt. Anonymous poster hash: 0bf00...bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå