Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Barnebidraget har ikke kommet inn denne måneden. Den står ikke på mine utbetalinger på nav. Jeg ringte bv for å høre om bidraget var innbetalt men fikk beskjed om at de ikke sjekker det og at faren har til den 25 med å betale bidraget. Så spurte hun hos nav om jeg hadde mottatt forskudd denne måneden noen jeg ikke hadde men da sa hun at da var bidraget betalt men kunne ikke si noe annet. Faren har 0 samvær av eget ønske, bidraget er alltid inne innen den 12 hver måned så fremt han jobber (han har en tendens til å slutte å jobbe/ bytte jobb ). Nav innkreving krever bidrag fra han direkte fra lønna/ arbeidsgiver. Flere som opplever forsinkelser i bidraget? Er det bare å vente og se om det kommer? Anonymous poster hash: 5dcb9...9da
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Barnebidraget har ikke kommet inn denne måneden. Den står ikke på mine utbetalinger på nav. Jeg ringte bv for å høre om bidraget var innbetalt men fikk beskjed om at de ikke sjekker det og at faren har til den 25 med å betale bidraget. Så spurte hun hos nav om jeg hadde mottatt forskudd denne måneden noen jeg ikke hadde men da sa hun at da var bidraget betalt men kunne ikke si noe annet. Faren har 0 samvær av eget ønske, bidraget er alltid inne innen den 12 hver måned så fremt han jobber (han har en tendens til å slutte å jobbe/ bytte jobb ). Nav innkreving krever bidrag fra han direkte fra lønna/ arbeidsgiver. Flere som opplever forsinkelser i bidraget? Er det bare å vente og se om det kommer? Anonymous poster hash: 5dcb9...9da Jeg har heller ikke fått denne mnd, snakket med nav innkreving og de kunne fortelle meg at han ikke hadde betalt. (De har bare ikke innsyn på "vanlige" nav kontor). Her blir det nok ikke betalt heller, så da må jeg vente til januar når de begynner å trekke i lønn.. Ring nav innkreving i morgen å få skikkelig svar Anonymous poster hash: be3cf...c8a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Jeg har heller ikke fått denne mnd, snakket med nav innkreving og de kunne fortelle meg at han ikke hadde betalt. (De har bare ikke innsyn på "vanlige" nav kontor). Her blir det nok ikke betalt heller, så da må jeg vente til januar når de begynner å trekke i lønn.. Ring nav innkreving i morgen å få skikkelig svar Anonymous poster hash: be3cf...c8a Ja får ta å ringe i morgen. Er snakk om over 5000kr som trengs til å betale reguleringen til barnet... Anonymous poster hash: 5dcb9...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå