Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Jeg er så misfornøyd med meg selv. Klarer ikke å like kroppen min som den er. Har alltid vært tynn, men de siste årene har jeg vært syk. Lagt på meg 10 kg. Hadde vært ok fornøyd om jeg klarte å gå ned 5 kg. Men jeg klarer ikke! Jeg er helt håpløs. Jeg klarer to uker, går ned en kg, sprekker så det synger etter og går opp 2 igjen. Hvordan skal jeg komme ut av denne dårlige sirkelen? Anonymous poster hash: 9f565...5f3
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Jeg er så misfornøyd med meg selv. Klarer ikke å like kroppen min som den er. Har alltid vært tynn, men de siste årene har jeg vært syk. Lagt på meg 10 kg. Hadde vært ok fornøyd om jeg klarte å gå ned 5 kg. Men jeg klarer ikke! Jeg er helt håpløs. Jeg klarer to uker, går ned en kg, sprekker så det synger etter og går opp 2 igjen. Hvordan skal jeg komme ut av denne dårlige sirkelen? Anonymous poster hash: 9f565...5f3 Hvor bor du? Bor du i Bergen eller Oslo kan du melde deg på Barry's bootcamp treningsstudio. Hvis ikke hadde jeg tatt meg råd til en PT som kan hjelpe med trening og kostholdsveiledning. Anonymous poster hash: 4b2d4...2bc
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Hvor bor du? Bor du i Bergen eller Oslo kan du melde deg på Barry's bootcamp treningsstudio. Hvis ikke hadde jeg tatt meg råd til en PT som kan hjelpe med trening og kostholdsveiledning. Anonymous poster hash: 4b2d4...2bc Takk for svar. Skulle nevnt det at jeg kan ikke trene pga sykdom. Jeg har god peiling på mat og spiser sunt og variert. Men etter et par uker i underskudd går jeg bare over i en slags transe og tenker kun på godteri - og tilslutt gir jeg etter Anonymous poster hash: 9f565...5f3
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Takk for svar. Skulle nevnt det at jeg kan ikke trene pga sykdom. Jeg har god peiling på mat og spiser sunt og variert. Men etter et par uker i underskudd går jeg bare over i en slags transe og tenker kun på godteri - og tilslutt gir jeg etter Anonymous poster hash: 9f565...5f3 Hm, det var verre. da er det vel "bare" å spise mindre og sunnere. kanksje du kan begynne på Grete Roede. Anonymous poster hash: 4b2d4...2bc
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Problemet er ikke porsjoner eller at maten jeg spiser er usunn, tvert imot. Men jeg sprekker og spiser for eksempel en bøtte med is og en stor sjokoladeplate etc. Gjerne et par dager på rad til suget har gitt seg. Så prøver jeg å være "flink" igjen: Men gir jo ofte litt opp når jeg sprekker så kraftig. Anonymous poster hash: 9f565...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå