Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Som dette? Jeg kjente jeg plutselig ble veldig varm oppover i nakken. Ble tungpust. Kaldsvettet. Og jeg ble helt ør i hodet. Fikk tåkete syn. Og det tettet seg i ørene. Fikk en ringing i ørene som ble høyere og høyere. Jeg klarte ikke få med meg det som skjedde rundt meg. Måtte finn en benk å sette meg ned på. Kjentes ut som jeg skulle forsvinne. Min søster fortalte jeg ble helt hvit i ansiktet. Leppene også. Det varte noen minutter og så ga det seg. Jeg er 23 uker på vei. Og har aldrk opplevd noe lignende i de andre graviditetene. Jeg følges også ekstra nøye opp pga hjertesykdom hos meg. Anonymous poster hash: c6437...ef5
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Jepp, hørtes veldig kjent ut! 😁 Anonymous poster hash: 807d5...fd7
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Jepp, hørtes veldig kjent ut! 😁 Anonymous poster hash: 807d5...fd7 Håper jeg ikke opplever det igjen. Forferdelig var det. Det verste var at jeg var helt uvel en stund etterpå. Noe som var litt ubehagelog da jeg måtte i et møte med skolen. Så satt der blank og svett i huden. Og pustet tungt. Hehe Anonymous poster hash: c6437...ef5
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Som dette? Jeg kjente jeg plutselig ble veldig varm oppover i nakken. Ble tungpust. Kaldsvettet. Og jeg ble helt ør i hodet. Fikk tåkete syn. Og det tettet seg i ørene. Fikk en ringing i ørene som ble høyere og høyere. Jeg klarte ikke få med meg det som skjedde rundt meg. Måtte finn en benk å sette meg ned på. Kjentes ut som jeg skulle forsvinne. Min søster fortalte jeg ble helt hvit i ansiktet. Leppene også. Det varte noen minutter og så ga det seg. Jeg er 23 uker på vei. Og har aldrk opplevd noe lignende i de andre graviditetene. Jeg følges også ekstra nøye opp pga hjertesykdom hos meg. Anonymous poster hash: c6437...ef5 Ja. Du holdt på å svime av ☺️ Hadde det sånn i begge svangerskapene, men i det første kunne jeg ikke stå oppreist og stille for jeg svimte av med en gang. Jeg ble helt handicappet. Kunne ikke vente på heis, gå i butikken, ta oppvasken, lage mat eller gjøre noe der jeg kanskje ble stående relativt rolig. Anonymous poster hash: 481bf...9c8
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Dere som har opplevd dette. Skjedde det flere ganger? Anonymous poster hash: c6437...ef5
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 Ja, det skjedde meg gjennom hele graviditeten. Jeg hadde konstant lavt blodtrykk, i tillegg til at det plutselig falt. Tror det skjedde sjeldnere den siste mnd. Anonymous poster hash: 39301...c3e
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #7 Skrevet 15. september 2016 Ja, det skjedde meg gjennom hele graviditeten. Jeg hadde konstant lavt blodtrykk, i tillegg til at det plutselig falt. Tror det skjedde sjeldnere den siste mnd. Anonymous poster hash: 39301...c3e Kanskje jeg burde snakke med lege om å søutte på selo zok. Kan jo hende de gjør det verre da. Anonymous poster hash: c6437...ef5
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #8 Skrevet 15. september 2016 Dere som har opplevd dette. Skjedde det flere ganger? Anonymous poster hash: c6437...ef5 Hele tiden, hver dag. I 9 mnd. Holdt på å gå i bakken hver gang jeg reiste meg, gikk i trappa, pusset tenner, osv osv. Jeg var virkelig handicappet altså. Anonymous poster hash: 481bf...9c8
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #9 Skrevet 15. september 2016 Høres ut som et klassisk blodtrykksfall. Det er helt forferdelig. Hadde det mest i siste sv.skap. Kunne ikke stå særlig lenge uten stol i nærheten. Men så har jeg naturlig lavt blodtrykk som bare ble lavere under sv.skap. Trøstet meg med at det var bedre Med lavt enn for høyt😉 Anonymous poster hash: ce8de...3b1
tante grusom master of law Skrevet 15. september 2016 #10 Skrevet 15. september 2016 Jeg hadde det hver dag i begge svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #11 Skrevet 15. september 2016 Jeg opplevde 3 slike episoder da jeg gikk gravid med nr 2. Veldig ubehagelig ja, første gangen ble jeg kjemperedd -alt gikk rundt for meg, lyder og stemmer ble fjerne og jeg svettet som en gris! Alle tre gangene jeg opplevde dette var i situasjoner hvor jeg var stressa/ukomfortabel, så virker som d var en trigger for meg. Anonymous poster hash: 807d5...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå