Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Nå er det slik at vi svææært sjelden spiser ute. Du som slanker deg, hva velger du å spise på kafeer, ol? Idag blir det type pizzasted, men kanskje jeg velger noe annet. Har spist fire knekkebrød idag, suuulteen Anonymous poster hash: 58ace...ea6
tante grusom master of law Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Jeg spiser lavkarbo, så det er ikke så vanskelig å tilpasse. Hva med en salat?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Nå er det slik at vi svææært sjelden spiser ute. Du som slanker deg, hva velger du å spise på kafeer, ol? Idag blir det type pizzasted, men kanskje jeg velger noe annet. Har spist fire knekkebrød idag, suuulteen Anonymous poster hash: 58ace...ea6 Hvis de har kjøttretter er jo det supert. Jeg spiser da alt kjøttet og grønnsakene/salaten og unngår pomfri. Anonymous poster hash: 756f7...a93
februarprins2013 Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 må gå an og kose seg en sjelden gang tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Jeg slanker meg ikke, men har en regel om at jeg spiser salat når jeg soiser ute (på kafe) På Resturang spiser jeg hva som helst, men aldri pommes frites. Er spesielt glad i fisk og alt av sjømat. Anonymous poster hash: 0ab4c...d86
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 På kafe, alltid vanlig, svart kaffe og evt vann. Aldri kaffebrød eller "fancy kaffe" med siruper og melk mm. Kan skje en gang i jubelåret om det er lørdag. I alle fall nå, for lørdager er "alt lov" i mat- og drikkeveien. På restaurant for å spise middag,- så spiser jeg det jeg har lyst til,- ALLTID. Det være seg sushi, skikkelig kebab med pommes frites, eller biff med råstekte grønnsaker eller laks og kokt potet. Det er så sjelden at jeg gidder ikke telle kcalorier disse gangene. Er man regelmessig ute, så ofte at hyppighet vil spille en rolle på kcaloriregnskapet, så bør man jo tenke. men elles?? Anonymous poster hash: d76a9...787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå