Gå til innhold

Er det noen (andres) barn du liker ekstra godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det sånn med enkelte barn.

Jeg liker alle barna til vennene mine.

- Men barna til én av dem er bare så usedvanlig kule, morsomme, kloke, smarte og greie. Spesielt den ene datteren er sånn at man bare MÅ digge henne. 13 år. Super-kul, med litt attitude, selvsikker, ordrapp, full av meninger, morsom og så vakker at isbreer smelter og knuste guttehjerter ligger strødd på veien bak henne.

- Og så er det to småjenter i nabolaget (søstre) som er bare SÅ blide, glade, tillitsfulle og meddelsomme at man blir sjarmert i rett senk. Totalt usjenerte, og så søte at man må klype seg i armen for å fatte at det er mulig. De roper og vinker når de ser oss, kommer alltid løpende for å fortelle og snakke, smiler og ler.

Kjenner dere noen sånne barn?

(ikke lov  skryte av sine egne i denne tråden!)

Anonymous poster hash: f7768...987
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt. Noen yttest få andre barn er mulige å like, de fleste er bare kjedelige, dårlig oppdratt og uopplyste, samt mangler det meste av sjarm.

Skrevet

Absolutt. Noen er helt til å spise opp, andre kan jeg ikke fordra, rett og slett. Det er vel med barn som med voksne? Noen liker man bedre enn andre?

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja, mange! Har nettopp falt for en ny liten ettåring jeg ble kjent med. Hun er så smellfeit at selv hodeskallen er myk å ta på. Riktig en marsipangris, med strålende humør, ikke redd eller sjenert, bare en virkelig vittig unge.

Skrevet

Nja... hadde et par sånne før jeg fikk barn selv. Altså barn jeg rett og slett elsket og digget! Etter at jeg fikk mine egne har jeg ikke slike følelser ovenfor andre barn. Mange jeg liker da :) Tror kanskje det er fordi ingen kan måle seg med mine, i mine øyne så klart :)

Anonymous poster hash: 2261a...fba
Skrevet

Er et lite sjarmtroll i barnehagen til datteren min. Han er så søt og vil alltid vise meg masse biler. Datteren liker han også. Han vil alltid ha klem når jeg går. Han er 15 måneder. Får lyst å adoptere han. 😊

Anonymous poster hash: 973e4...5a7

Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Anonymous poster hash: f0393...dc7

Skrevet

Ja, jeg elsker gutten til naboen. En sånn herlig type med glimt i øyet. Tuller med foreldrene og sier at han er litt min og.

Skrevet

Sønnen til ene venninna mi. Jeg vet ikke helt hva det er, jeg har bare alltid elsket den gutten. Full fart hele dagen, bestemt og rampete, liten propell!

Han er hjertet mitt nær ❤

Får se om det blir likens med nr 2 om noen måneder.

Anonymous poster hash: ea4d1...5dd

Skrevet

Ja, flere.

Bortsett fra niesen min og barna til venninnene mine så er jeg veldig glad i bestekameraten til sønnen min og hans lillebror. De er bare så morsomme og gode!

Alle venninnene min har unger som jeg mener er ekstraordinære. De er så rare, gode, vakre og morsomme... Jeg elsker å følge de opp og henge med de som er eldre.

Nå skal mannen og jeg ha med noen av dem på Oslotur hvor de eldste nå får eget hotellrom.. Det blir stas!

Skrevet

Ja, to nære venninner hadde hvert sitt barn som jeg bare var helt forelsket i. Elsket å være med de, fantastiske må vesner. Så fikk jeg min egen gullunge, og nå synes jeg i grunn disse to er bare kjedelige. Ingen andre sine unger gjør inntrykk på meg lengre. Det har nok med at sønnen min er utrolig vakker, Glimt i øyet, sier så mye vittig, er så kosete og god av seg. Virkelig en likandes kar. Alle andre barn blir så kjedelige sammenliknet med ham

Anonymous poster hash: 26ca7...07f

Skrevet

Ja, to nære venninner hadde hvert sitt barn som jeg bare var helt forelsket i. Elsket å være med de, fantastiske må vesner. Så fikk jeg min egen gullunge, og nå synes jeg i grunn disse to er bare kjedelige. Ingen andre sine unger gjør inntrykk på meg lengre. Det har nok med at sønnen min er utrolig vakker, Glimt i øyet, sier så mye vittig, er så kosete og god av seg. Virkelig en likandes kar. Alle andre barn blir så kjedelige sammenliknet med ham

ØY! Skryting av egne barn var ikke lov i denne tråden!  :fy_fy:

Skrevet

ØY! Skryting av egne barn var ikke lov i denne tråden! :fy_fy:

Noen ganger så klarer man bare ikke å la være, han har bare den innvirkningen på meg og mange andre 😍

Skrevet

Ja. Er noen barn som bare er herlige. Men det er en jente i gata vår jeg virkelig har sansen for 😊

Anonymous poster hash: 65546...4fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...