Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 seg fra side til side når den er 3-4 uker gammel? Anonymous poster hash: 866b1...7ac
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Den kan iallefall rulle til en side, men ikke helt rundt. Det er fordi de kan være stive i kroppen og hodet er veldig tungt, så derfor følger kroppen etter. Datteren min rullet rundt når hun var 2-3 uker gammel, men det var fordi hun var veldig stiv. Fikk hjelp av kiropraktor. Anonymous poster hash: 95719...959
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 men, jeg bare tenker, det skrytes av at en baby så liten greier å snu seg fra side til side, og masse ros og skryt rundt det.. så da er det jo mest sannsynlig at babyen trenger kiropraktisk eller annen hjelp da? Det legges fram som om dette er noe baby har lært seg...?? Anonymous poster hash: 866b1...7ac
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 men, jeg bare tenker, det skrytes av at en baby så liten greier å snu seg fra side til side, og masse ros og skryt rundt det.. så da er det jo mest sannsynlig at babyen trenger kiropraktisk eller annen hjelp da? Det legges fram som om dette er noe baby har lært seg... ?? Anonymous poster hash: 866b1...7ac Skal du henge ut en blogger igjen nå. Anonymous poster hash: f31cd...be9
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 En så liten baby kan ikke snu seg bevisst, det er umulig. Sannsynligvis er det stivhet som gjør det. Det er forsåvidt ikke noe å skryte av, men mange mødre vet jo ikke dette og synes babyen er superduperfantastisk og tidligere ute enn alle andre. Jeg trodde også det om min Alle babyer kan klare dette siden hodet er så stort i forhold til kroppen i den alderen, men de gjør det aldri som en bevisst handling før de blir en del eldre. Anonymous poster hash: 95719...959
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 NEI! Nei det var virkelig ikke tanken i det hele tatt!! Jeg spør fordi jeg lurer på om det er fysisk mulig at en baby har lært seg det i en alder av 3-4 uker. og hvis det ikke er mulig må det jo ligge til grunn andre fysiologiske grunner? jeg spør av REN nyskjerrighet.. Anonymous poster hash: 866b1...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå