Gå til innhold

Allergi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt eldste barn har allergi. De yngste har kjempe lyst på katt, men har gitt beskjed om at det er umulig. Nå kom datteren min å spurte om hun kunne få feks. en hamster som hun kunne ha på rommet. 

Jeg er utgangspunktet skeptisk. Er det i det hele tatt mulig å ha dyr når det er allergi i huset? Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: ec81b...075
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hvor allergisk hun er, men det er jo dumt om dere må selge hamsteren igjen fordi det viste seg at det ikke gikk... 

Skrevet

Det spørs hvor allergisk hun er, men det er jo dumt om dere må selge hamsteren igjen fordi det viste seg at det ikke gikk... 

Helt enig, derfor jeg vil forhøre meg grundig først. HI

Skrevet

Helt enig, derfor jeg vil forhøre meg grundig først. HI

Det er ingen som kan svare på det :) Men det du kan gjøre er å ta med datteren din til en hamsteroppdretter og se hvordan hun reagerer på dyrene. Det er ikke bare hamsteren også, det er mye støv.

Skrevet

Det er ingen som kan svare på det :) Men det du kan gjøre er å ta med datteren din til en hamsteroppdretter og se hvordan hun reagerer på dyrene. Det er ikke bare hamsteren også, det er mye støv.

Vil gjerne høre om noen her inne har prøvd denne "ordningen". Eldste kan selvsagt ikke gå inn på rommet til søsteren. 

Skrevet

Vil gjerne høre om noen her inne har prøvd denne "ordningen". Eldste kan selvsagt ikke gå inn på rommet til søsteren. 

Men søsteren må da skifte tøy hver gang hun skal forlate rommet sitt? 

Skrevet

Tviler på at det vil fungere spesielt bra. Hår og støv vil likevel spre seg i resten av huset hver gang andre går ut av rommet eller tar med ting derfra. Og det vil spres hver gang døren åpnes. 

Skrevet

Ingen med erfaring?

Skrevet

Dårlig forslag. ..

Anonymous poster hash: 29237...d74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...