Gå til innhold

Hvilken smertestillende funker best på

Anbefalte innlegg

Skrevet

en kjeve som er altfor stram og vond? Har slitt med det i årevis, prøvd det meste. Nå er det akutt stramt og veldig, veldig vondt og jeg lurer på hvilken type smertestillende som kan fungere best. Har tatt voltaren og paracet i kombinasjon nå. Er mye stress for tiden så ligger nok å biter tennene sammen når jeg sover. Klarer ikke bruke plate\skinne siden jeg er potte tett i nesa for 3 uka på rad. Nå er kjeven så stram at jeg nesten ikke klarer å bøye hodet så trenger en kvikk fiks, har ikke tid til annet nå.

Anonymous poster hash: e9ca5...5ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av problemet ligger vel i at ikke tar deg tid til å ta vare på deg selv. Bestill time hos legen nå. Prøv mindfullness for å stresse ned. Og Ibux.

Anonymous poster hash: b2825...400

Skrevet

Litt av problemet ligger vel i at ikke tar deg tid til å ta vare på deg selv. Bestill time hos legen nå. Prøv mindfullness for å stresse ned. Og Ibux.

Anonymous poster hash: b2825...400

Var hos legen igår. Har ikke tid til det, har en alvorlig syk samboer, en baby, en syk katt og et studie der jeg ligger laaangt bak fordi jeg ikke rekker å lese. Men voltaren og paracet fungerte greit, så det holder skipet flytende inntil videre.

Anonymous poster hash: e9ca5...5ce

Skrevet

Treo!! Hvis du bor i kort avstand til Sverige er den å anbefale. Brusetabletter som selges reseptfritt, og funker hest!!

Anonymous poster hash: f3cbf...f98

Skrevet

Treo!! Hvis du bor i kort avstand til Sverige er den å anbefale. Brusetabletter som selges reseptfritt, og funker hest!!Anonymous poster hash: f3cbf...f98

Treo inneholder 500mg Acetylsalicylsyre og coffein. Nesten som Dispril men uten coffein. Må ikke blandes med Voltaren.

Anonymous poster hash: 193af...f18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...