Gå til innhold

Noen som har "penvintersko" til skolegutter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe vanlige vintersko og cherrox til min 4.klassing, men nå har jeg forelsket meg i et par "penere" vintersko også. Mer til-og-fra sko,bytur o.l., men som ikke passer så godt til å leke ute med.

 

Totalt unødvendig eller greit? Haha...klarer ikke bestemme meg.

 

Er vel endel som har penere vintersko til jenter som støvletter og sånt, så hvorfor ikke til sønnen min, tenkte jeg...

 

Har egentlig ikke råd,  men kan ta meg råd. Kjøper lite til meg selv. 

 



Anonymous poster hash: 72f67...e41
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Jeg skal kjøpe vanlige vintersko og cherrox til min 4.klassing, men nå har jeg forelsket meg i et par "penere" vintersko også. Mer til-og-fra sko,bytur o.l., men som ikke passer så godt til å leke ute med.

 

Totalt unødvendig eller greit? Haha...klarer ikke bestemme meg.

 

Er vel endel som har penere vintersko til jenter som støvletter og sånt, så hvorfor ikke til sønnen min, tenkte jeg...

 

Har egentlig ikke råd, men kan ta meg råd. Kjøper lite til meg selv.

 

 

Anonymous poster hash: 72f67...e41

Hvis du egentlig ikke har råd, så hadde jeg droppet det...! Min gutt har ikke flere par vintersko, iallfall ikke egne for å dra til og fra butikken med.

 

Anonymous poster hash: 7a084...6b9

Skrevet

Hvis du egentlig ikke har råd, så hadde jeg droppet det...! Min gutt har ikke flere par vintersko, iallfall ikke egne for å dra til og fra butikken med.

 

Anonymous poster hash: 7a084...6b9

 

Eller rettere sagt så har jeg litt lite penger akkurat nå, men klarer meg greit og jeg kan ta meg råd. Det er egentlig unødvendig, så derfor han vanligvis ikke har hatt det. Men fisker bare etter en god grunn til å kjøpe de...haha...

 

hi

 

Anonymous poster hash: b9ed9...999

Skrevet

Ja, jeg pleier å kjøpe sånt..

 

Anonymous poster hash: 02847...5c2

Skrevet

Svigermor kjøper til jentene mine, og de blir brukt til og fra svigermor og aldri ellers. Hadde det vært opp til meg hadde de hatt:

 

Joggesko

Goretexsko

Støvler

Dockboots

Vintersko

Sandaler

Pensko

 

Takket være svigermor har de også utallige andre sko som vi mangler bruksområde til. Toms, støvletter, dcmartens, andre halvhøye sko, flipflops, crocs, ørten par ballerinas osv.

 

Anonymous poster hash: 22674...a99

Skrevet

Ja, jeg pleier å kjøpe sånt..

 

Anonymous poster hash: 02847...5c2

 

Takk. Skal si det til mannen min. HIhi...

 

hi

 

Anonymous poster hash: b9ed9...999

Skrevet

 

Jeg skal kjøpe vanlige vintersko og cherrox til min 4.klassing, men nå har jeg forelsket meg i et par "penere" vintersko også. Mer til-og-fra sko,bytur o.l., men som ikke passer så godt til å leke ute med.

 

Totalt unødvendig eller greit? Haha...klarer ikke bestemme meg.

 

Er vel endel som har penere vintersko til jenter som støvletter og sånt, så hvorfor ikke til sønnen min, tenkte jeg...

 

Har egentlig ikke råd, men kan ta meg råd. Kjøper lite til meg selv.

 

 

Anonymous poster hash: 72f67...e41

Jeg har akkurat kjøpt et par fine vintersko til sønnen min. De er ikke til barnehagebruk, mer til og fra besøk, bytur osv. De var bare så utrolig fine, hadde et par i fjor også.

 

 

Anonymous poster hash: ea418...84a

Skrevet

Fra 4.klasse hadde min gutt kun cherrox og et par finere vintersko.

De vanlige gore tex skoene ville han ikke ha og ble ikke savnet.

Men han går mye tur, så har alltid et par fjellsko som med bra sokker også kan brukes midtvinters.

Skrevet

Takk for svar!

 

Har ikke bestemt meg ennå...skal- skal ikke...

 

hi



Anonymous poster hash: b9ed9...999
Skrevet

Hvis du har lite penger, er det lurt å prioritere. Kjøp det som er nødvendig, spar det som evt er til overs slik at du har mer penger neste gang det dukker opp noe dere trenger.

Og vintersko er det uansett ikke noe hast å kjøpe nå i september, så du kan vente til du har fått en lønning eller to til og har bedre råd.

 

Anonymous poster hash: 61de6...d6a

Skrevet

Hvis du har lite penger, er det lurt å prioritere. Kjøp det som er nødvendig, spar det som evt er til overs slik at du har mer penger neste gang det dukker opp noe dere trenger.

Og vintersko er det uansett ikke noe hast å kjøpe nå i september, så du kan vente til du har fått en lønning eller to til og har bedre råd.

 

Anonymous poster hash: 61de6...d6a

 

Jeg har alltid kjøpt vintersko i september. Har opplevd at utvalget blir raskt mindre med utplukkede str. Dessuten bor jeg på indre østlandet og snøen kan komme i oktober, og det er bare 1 mnd til det...

 

 

hi

 

Anonymous poster hash: b9ed9...999

Skrevet

 

Jeg har alltid kjøpt vintersko i september. Har opplevd at utvalget blir raskt mindre med utplukkede str. Dessuten bor jeg på indre østlandet og snøen kan komme i oktober, og det er bare 1 mnd til det...

 

 

hi

 

Anonymous poster hash: b9ed9...999

Ja, men om du kjøper de andre vinterskoene er det ikke slik at penskoene må kjøpes nå eller aldri. Har man lite penger, kjøper man det nødvendige og dropper det unødvendige. Hva som er nødvendig og unødvendig, må du jo vurdere selv.

 

 

Anonymous poster hash: 61de6...d6a

Skrevet

 

Jeg skal kjøpe vanlige vintersko og cherrox til min 4.klassing, men nå har jeg forelsket meg i et par "penere" vintersko også. Mer til-og-fra sko,bytur o.l., men som ikke passer så godt til å leke ute med.

 

Totalt unødvendig eller greit? Haha...klarer ikke bestemme meg.

 

Er vel endel som har penere vintersko til jenter som støvletter og sånt, så hvorfor ikke til sønnen min, tenkte jeg...

 

Har egentlig ikke råd, men kan ta meg råd. Kjøper lite til meg selv.

 

 

Anonymous poster hash: 72f67...e41

Unødvendig. Er sikkert andre ting du kunne brukt de pengene til som sønnen din faktisk har brukt for...

 

Anonymous poster hash: 35b46...448

Skrevet

Unødvendig. Er sikkert andre ting du kunne brukt de pengene til som sønnen din faktisk har brukt for...

 

Anonymous poster hash: 35b46...448

 

Han har alt han trenger, så ingen fare.

Litt unødvendig, ja, men men...vELDIG fine da.

 

hi

 

Anonymous poster hash: b9ed9...999

Skrevet

Helt unødvendig, om dere ikke ofte blir budene på penere lunsjer etc..

 

Anonymous poster hash: a02bd...949

Skrevet

Få link til skoene? :D



Anonymous poster hash: 01e33...fff
Skrevet

Har kjøpt bisgaard til mine i flere år. De er pene og brukes både i bhg/skole og til pent.

 

Anonymous poster hash: 24e63...21c

Skrevet

Skjønner hvordan du tenker, men har etter 12 år som mor konkludert med at slike pensko koster mer enn de blir brukt. 

Jeg legger gjerne opptil 1000 kr i skikkelige vintersko til barna, og siden de vokser som ugress ønsker jeg jo at de skal "bruke" opp disse skoene før de blir for små. 

 

I vintermånedene veksler de derfor mellom vintersko og cherrox/dockboots, så dropper de penere vintersko. Det er ikke såå ofte vi er p åbytur, og om vi er i familiebesøk og barna herjer ute så trengs det ordentlige sko, ikke pensko. 

 

 



Anonymous poster hash: 1034a...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...