Gå til innhold

Yes, damer! Da er det 2 for 1 hos skoringen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skoringen.no!

Anonymous poster hash: 8dd2f...bbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble skuffet i år jeg, bare sko til barnehagebarn denne gangen....

Før har det pleid å være et greit utvalg til større barn også, men mine barn på mellomtrinnet på skolen vil ikke ha slike "snowjog" med borrelås som de har brukt hver eneste vinter siden de lærte å gå lenger.

Har to jenter med bare et år mellom og har benyttet oss av dette tilbudet hvert eneste år, dette blir første året vi ikke fant noe de kunne ha der.

Anonymous poster hash: 7e372...50a
Skrevet

De har jo bare sko til søtt prinsesser og gamle damer..

Anonymous poster hash: 22134...099

Skrevet

Ble skuffet i år jeg, bare sko til barnehagebarn denne gangen....

Før har det pleid å være et greit utvalg til større barn også, men mine barn på mellomtrinnet på skolen vil ikke ha slike "snowjog" med borrelås som de har brukt hver eneste vinter siden de lærte å gå lenger.

Har to jenter med bare et år mellom og har benyttet oss av dette tilbudet hvert eneste år, dette blir første året vi ikke fant noe de kunne ha der.

Kan være enig i det. For meg var det OK siden jeg har tvillinger som går i barnehage, men fant ingenting til storebror.

Anonymous poster hash: 8dd2f...bbf

Skrevet

For første gang siden sønnen min begynte med sko trenger jeg ingenting på barnas dager. Har fått tak i det han trenger enda billigere på salg på forhånd. Men merker det klør litt i fingrene, sitter langt inne å ikke benytte meg av et tilbud. ;)

Anonymous poster hash: ec082...99c
Skrevet

Heh.. har skoringen begynt med reklame på forumet?

Anonymous poster hash: 10c89...9ff
Skrevet

Er det kun på nettbutikken? Noen som vet om tilbudet er i butikken også? Skulle gjerne ha prøvd skoene på før kjøp.

Anonymous poster hash: 45e6f...d05

Skrevet

Er det kun på nettbutikken? Noen som vet om tilbudet er i butikken også? Skulle gjerne ha prøvd skoene på før kjøp.

Anonymous poster hash: 45e6f...d05

Gjelder i butikk også, der har de større utvalg også siden de slenger på litt rester fra i fjor o.l på tilbudet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...