Gå til innhold

Twilight..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg så filmen igår , sett den før men seriøst jeg er 39 år! Og blir litt matt/ mo i knærne av blikkene han sender Bella. Altså er det flere gamliser som faktisk blir bergtatt av han og dem selv om vi er så gamle og det er fjortisfilm. Kjenner jeg ikke kan se den med mannen pga hvordan jeg reagerer på de blikka haha. Igrunn samme reaksjon på den William og Nora kjemien. Og Grey og Anastasia. hehe føler meg barnslig .

Anonymous poster hash: c5e18...c62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du liker blikk som sier " jeg skal stalke deg, for du er bare en hjelpesløs liten jomfru i nød"?

Anonymous poster hash: ee250...d02

Skrevet

Jeg er 30, og jeg ser kun de filmene for å sikle på alle gutta i bar overkropp;) Handlingen og storyen i kombinasjon med Kristen Stewart er grusom, haha, men jeg liker varulver og vampyrer. 

Anonymous poster hash: 2eb29...a44
Skrevet

Hm er stygt redd jeg liker det da. Det blikket , jeg vil ha deg liksom... åh tenk å vært Bella da. Erre mulig å være så barnslig, blir flau.

Skrevet

Jeg også elsker Twilight! Og jeg er 32 år, haha!

Anonymous poster hash: 46d47...c60
Skrevet

Jeg er 33 og I love it! 😄

Anonymous poster hash: de786...74b

Skrevet

Handler nok om at vi damer ønsker at noen skal begjær oss like mye som han vil ha henne 😁

Anonymous poster hash: 02d01...7a6

Skrevet

Jeg er 35, og jeg er Team Jacob for life!

Elsker Twilight, og blir litt sånn som deg noen dager etter jeg ser de.

Anonymous poster hash: b5d8a...583

Skrevet

Godt det er flere 😃 Vel altså hadde ikke takket nei til Jacob heller hehe. Men han minner litt om mannen min , ligner litt så kanskje jeg derfor er team Edward, det forbudte liksom. I tilleg er Jacob så liten gutt i film nr 1 når blikka fra Edward starter hehe han er jo ingen konkuranse der. Og bare hele familien av de sinnsyk vakre folka herregud, han Dr Cullen er ikke heller ille men han er så snill og god så ingen bad blikk der å hente . Vurderer å se film nr 2 ikveld nå når jeg blir småhekta.

Skrevet

Hahaha..er der selv når jeg ser filmene og jeg er 31 år. Er som en over her sier at det er vel det blikket og begjæret vi ønsker😁

Anonymous poster hash: 2032c...e12

Skrevet

Jeg er 35, og jeg er Team Jacob for life!

Elsker Twilight, og blir litt sånn som deg noen dager etter jeg ser de.

Anonymous poster hash: b5d8a...583

mee too... 35 år, skikkelig twilight fan..og er selvfølgelig på Jacob team.. :)  Han er one hot peace of ass.. for å si det sånn.. kommer aldri til å føle meg for gammel akkurat der. hihihi.. :)

Anonymous poster hash: 86de2...afd

Skrevet

så nettopp på filmen også med min datter på 12 år.. Da navnene på alle skuespillerne kom frem i slutten av siste filmen ventet frøkna mi på navnet til Emmet...hehehe.. Hun hadde helt fått øye på han.. så ikke på Jacob og Edward en gang..hehehe...

Anonymous poster hash: 86de2...afd
Skrevet

Får mer flashback til da jeg var ung og hadde min egen greske gud som sendte meg slike blikk..

Anonymous poster hash: c89fc...301

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...