Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Jeg var sammen med mannen som jeg ønsket å dele livet mitt med, som jeg ønsket å våkne opp med og legge meg med, dele intimitet med, være nær han, være hans beste venn, ja rett og slett mannen jeg elsket og elsker. Men jeg måtte bryte fordi han har en hund som har bitt etter barnet mitt to ganger og som også har bitt etter ett annet barn, og som mamma var det umulig å fortsette i et forhold hvor barnet mitt måtte forholde seg til en hund som ikke er barnesikker. Jeg vet jeg gjorde det rette da jeg først og fremst er mamma, men det gjør alikevel usigelig vondt og jeg går med en klump i halsen og vondt i magen, og gråter når jeg er alene. Jeg savner han hvert våkne minutt, drømmer om han og ønsker egentlig bare å ringe han. Så jenter gi meg deres beste tips til å komme gjennom sorgen og finne igjen gleden! Anonymous poster hash: b049c...178
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Iskrem. Eventuel, "the best way to get over someone old is to get under someone new". Det fungerer faktisk. Anonymous poster hash: 74b42...c4f
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Kan han ikke gi vekk eller selge hunden? Tenker kanskje han ikke la like mye i det som deg om han velger hunden over deg og barnet. Men iskrem, skikkelig grinefilmer så du får skvist ut hver eneste tåre.. Brukte selv 4 år på å komme over min første store kjærlighet, håper det går raskere for deg❤️ Anonymous poster hash: 8c118...1c2
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Å nei. Kjærlighetssorg er så vondt 😔😖 Et tips er å hele tiden minne deg selv på at det går over. Det føles grusomt, men det går over. Et annet tips er å være sosial. Møt folk ute og inviter folk hjem til deg. Forsøk å glemme så mye du kan. Lykke til. Klem til deg 🙋 Anonymous poster hash: 24e25...b9b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Kan han ikke gi vekk eller selge hunden? Tenker kanskje han ikke la like mye i det som deg om han velger hunden over deg og barnet. Men iskrem, skikkelig grinefilmer så du får skvist ut hver eneste tåre.. Brukte selv 4 år på å komme over min første store kjærlighet, håper det går raskere for deg❤️ Anonymous poster hash: 8c118...1c2 Det var uaktuelt for han å gjøre noe rundt hunden så du har helt rett i at han nok ikke var så glad i meg, men vondt gjør det alikevel. Ellers takk for godt tips. Anonymous poster hash: b049c...178
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 Iskrem. Eventuel, "the best way to get over someone old is to get under someone new". Det fungerer faktisk. Anonymous poster hash: 74b42...c4f Jeg er nok ikke helt der enda, men takk for tips og det skal tas med i bakhodet ☺ Anonymous poster hash: b049c...178
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #7 Skrevet 15. september 2016 Å nei. Kjærlighetssorg er så vondt 😔😖 Et tips er å hele tiden minne deg selv på at det går over. Det føles grusomt, men det går over. Et annet tips er å være sosial. Møt folk ute og inviter folk hjem til deg. Forsøk å glemme så mye du kan. Lykke til. Klem til deg 🙋 Anonymous poster hash: 24e25...b9b Takk 😊 Anonymous poster hash: b049c...178
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #8 Skrevet 15. september 2016 Jeg var sammen med mannen som jeg ønsket å dele livet mitt med, som jeg ønsket å våkne opp med og legge meg med, dele intimitet med, være nær han, være hans beste venn, ja rett og slett mannen jeg elsket og elsker. Men jeg måtte bryte fordi han har en hund som har bitt etter barnet mitt to ganger og som også har bitt etter ett annet barn, og som mamma var det umulig å fortsette i et forhold hvor barnet mitt måtte forholde seg til en hund som ikke er barnesikker. Jeg vet jeg gjorde det rette da jeg først og fremst er mamma, men det gjør alikevel usigelig vondt og jeg går med en klump i halsen og vondt i magen, og gråter når jeg er alene. Jeg savner han hvert våkne minutt, drømmer om han og ønsker egentlig bare å ringe han. Så jenter gi meg deres beste tips til å komme gjennom sorgen og finne igjen gleden! Anonymous poster hash: b049c...178 Tuller du? Pga en hund så gir du opp ekte kjærlighet?! Anonymous poster hash: 9c502...521
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #9 Skrevet 15. september 2016 Tuller du? Pga en hund så gir du opp ekte kjærlighet?! Anonymous poster hash: 9c502...521 Så du mener hun skal sette sitt barns sikkerhet Under sitt livs kjærlighet? Hvis fyren nekter å kvitte seg med bikkja er det jo det eneste rette å gå! En hund lever i mange år, denne kommer tydeligvis til å bite noen før den dør. Anonymous poster hash: dccd8...e9a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #10 Skrevet 15. september 2016 Så du mener hun skal sette sitt barns sikkerhet Under sitt livs kjærlighet? Hvis fyren nekter å kvitte seg med bikkja er det jo det eneste rette å gå! En hund lever i mange år, denne kommer tydeligvis til å bite noen før den dør. Anonymous poster hash: dccd8...e9a Som om jeg skulle sagt det selv. Første gangen gav jeg hunden en sjanse til, men når det gjentar seg så er det barnet mitt som kommer først uansett. Anonymous poster hash: b049c...178
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #11 Skrevet 15. september 2016 Hadde ikke klart å vært forelsket i en mann med sånne holdninger. Du burde heller være glad du ble kvitt han. Om han velger en hund foran dere så er han jo ikke noe å samle på Anonymous poster hash: d4f21...d2b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #12 Skrevet 15. september 2016 Hadde ikke klart å vært forelsket i en mann med sånne holdninger. Du burde heller være glad du ble kvitt han. Om han velger en hund foran dere så er han jo ikke noe å samle på Anonymous poster hash: d4f21...d2b Du har helt rett i det. Vi hadde en diskusjon rundt dette hvor han var enig i at hunden ikke var familievennlig og at hunden måtte bort når vi skulle flytte sammen og jeg trodde han på det, men når alt kom til alt så sto han ikke ved sine ord. Så du har helt rett jeg burde være glad for å være kvitt han, men så er det de dustete følelsene som ikke forsvinner på et blunk selvom fornuften sier noe annet. Anonymous poster hash: b049c...178
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #13 Skrevet 16. september 2016 Du bør egentlig være glad for å være kvitt en mann som velger en hund som ikke er barnesikker fremfor deg og ditt barn, han kan umulig ha vært veldig glad i deg. Når det er sagt så er det tøft når man må bryte et forhold pga ytre faktorer og jeg har vært i en lignende situasjon selv. Mitt råd er å minne seg selv på at mannen ikke er verdt det når han velger ei bikkje som burde blitt avlivet første gangen den prøvde å bite et barn foran deg og ditt barn, og når tristheten tar tak så se på barnet ditt og minn deg selv på at du tok et valg for å sikre barnet ditt og at det var det eneste rette. Ellers så er det de vanlige tipsene som å la seg selv gråte og være trist, men ikke grave seg ned i sorgen. Hold deg aktiv, gjør gode ting for deg selv og oppsøk venner og familie. Ønsker deg lykke tid og du finner helt sikkert en mann med stor M som er hundre ganger bedre enn han du har brutt med. Anonymous poster hash: d7911...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå