Gå til innhold

Hjelp meg damer, har det ikke bra her hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vokst opp med to syke foreldre. Dette har gitt mye motgang er ikke i jobb da jeg sliter sterkt pga mye igjennom min barndom. Nå er jeg veldig trist. Min mann nesten så jeg ikke vil. Skrive at han er det.. drikker ekstremt mye hver kveld, skjeller meg ut å er veldig ufin mot meg. Han viser til min dålig barndom å det er akkurat som om mitt helvetes liv starter på nytt. Jeg føler meg truet, trist å alene. Hva gjør jeg

Anonymous poster hash: c519f...235

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må komme deg ut av forholdet! Du skal ikke godta å bli behandlet dårlig!

Anonymous poster hash: 2d142...f35

Skrevet

Ta kontakt med krisesenteret der du bor. Alternativt kan du kontakte politiet, de vil kunne hjelpe deg til et krisesenter.

Her kan du finne krisesenter nær deg:

http://www.krisesenter.com/finn-ditt-senter/

Du lever med psykisk vold fra en alkoholisert mann. Det trenger du ikke gjøre.

Du kan komme deg ut av dette og få det bra, men da må du selv be om den hjelpen du trenger!

Bare bestem deg her og nå. I morgen ringer du krisesenteret eller kontakter politiet og ber om hjelp til å komme til et krisesenter.

Så ringer du også legen din og ber om rask time der, og forteller hvordan du har det hjemme og med din egen psyke, og ber også legen hjelpe deg.

Bare bestem deg - i dag begynner du et nytt liv. Du trenger ikke la slike folk få ødelegge mer av livet ditt!

Så ta kontroll selv - be om hjelp!

Og så oppdaterer du her i morgen etter at du har søkt hjelp :)

Anonymous poster hash: 1d053...1b5
Skrevet

Takk så mye for svar.

Anonymous poster hash: c519f...235

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...