Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg har 30 studiepoeng over adjunkt. Altså ikke nok til å få opprykket, men leste en plass at 30 studiepoeng ga 10.000kr tillegg i året. Stemmer dette? Var ferdigutdannet i 2014, vil det da ha tilbakevirkende kraft? Anonymous poster hash: e269c...e01
Miss Honey Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Jeg har 30 studiepoeng over adjunkt. Altså ikke nok til å få opprykket, men leste en plass at 30 studiepoeng ga 10.000kr tillegg i året. Stemmer dette? Var ferdigutdannet i 2014, vil det da ha tilbakevirkende kraft? Anonymous poster hash: e269c...e01 Du kan søke til rektor om lønnsforhøyelse eller et tillegg. Lønnsforhandlinger skjer fortløpende. Men hvis jeg var deg ville jeg tatt noen studiepoeng til, det er jo gjort på et halvt år og du får mye igjen for det
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Jada, jeg driver å tar 30 studiepoeng til nå, så det er på plass til våren. Så det er altså ikke automatikk i lønnstillegg etter 30 studiepoeng? Hva er det som er avgjørende for søknaden da? Anonymous poster hash: e269c...e01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå