Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg har en ny samboer, vi har kun bodd sammen ca 2 mnd, men vi har så lite sex Det var ikke det jeg var forespeilet for å si det slik Tiden før vi ble samboere hadde vi endel mer sex.. Men nå går det gjerne en uke eller mer, og han sier hver dag at i morgen skal han knulle meg, han sender meldingen om at han er kåt og klar, men så blir det ingenting, får beskjed om at vi tar det i morgen..Og nå er det over en uke siden sist..Han sitter og spiller mye i det siste og sier han er sliten. Samtidig tar jeg alt av hus.. Jeg lurer på hva som skjer? De første ukene sammen som samboere var magisk, fikk ikke nok av hverandre og han kjøpte ting til leilighet og var så engasjert. Han ga meg masse oppmerksomhet og lagde ofte mat til meg og var kjempeskjønn! Men nå er det tidlig i seng, snu ryggen til meg og sover..Og da har han sagt at vi skal ha sex, masse sex..Og slik har det vært en stund.. Jeg er faktisk lei meg og får ikke sove, for jeg venter jo på den sexen, men får beskjed om at det blir i morgen😔Hver dag sier han at det blir i morgen. Så jeg blir så utrolig skuffet når han bare snur ryggen til og sovner.. Anonymous poster hash: c69b0...fbc
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Oi, dette var ille.. Kun 2 mnd? Hvor lenge var dere sammen før dere ble samboere? Tror jeg hadde følt meg veldig lurt.. Anonymous poster hash: ea5db...245
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Vært sammen i ca 1,5 år før vi flyttet sammen..Og sexen var fantastisk fra dag en! Så jeg skjønner ingenting..Er ganske lei meg og skjønner ikke helt hva som skjer. Prøvde å ta det opp igjen med han, men da fikk jeg beskjed om å ikke begynne..Såe, jeg vet ikke helt hva jeg tenker nå.. Anonymous poster hash: c69b0...fbc
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 Run... Anonymous poster hash: 40ab0...3ff
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Det hadde jeg faktisk ikke giddet. Dere har bodd sammen to måneder og han oppfører seg allerede som om han bor på hotell hos deg. Jeg hadde gitt ham et ultimatum: 1. dere går i parterapi. 2. i morgen setter dere opp lister over hva som må gjøres i hjemmet og bestemmer hvem som skal gjøre hva, når og hvordan det skal gjøres. 3. bedt ham være ærlig på hva som er galt, samt å være ærlig på hvorfor sexlysten hans plutselig er blitt så liten. 4. satt opp regler for spilling. 5. krevd at han viser at han prioriterer fellesskapet i forholdet. Om det er én av tingene han ikke vil - dump ham og ikke kast bort mer tid på ham! Og for all del - IKKE bli gravid med ham!!! Om du ikke tar tak i dette nå - umiddelbart - så er det du ser nå bare begynnelsen på hvordan fremtiden din vil bli. Ditt valg. Anonymous poster hash: 85320...865
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 Etter 2 måneder er det allerede lite sex, han spiller mye, du gjør husarbeid og han er sliten?? Det der hadde jeg aldri orket! Jeg har full jobb og barn, og hadde ikke hatt tid eller ork til å følge opp en gratispassasjer i heimen. Bare det at han spiller mye hadde vært et rødt flagg for meg. Anonymous poster hash: 8fa7f...bc5
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #7 Skrevet 15. september 2016 Det er ikke bare sexmangelen som er problemet her.. Han har blitt stuevarm og viser deg sin egentlige side. Den som tar deg og dine tjenester for gitt og yter ingenting tilbake. Se for deg de siste dagene. Slik blir resten av ditt liv. Anonymous poster hash: 81543...eb2
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #8 Skrevet 15. september 2016 Høres ut som avhengighetsproblematikk. Anonymous poster hash: 2ffcc...07d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #9 Skrevet 15. september 2016 Så da er det kanskje ikke jeg som er teit? Fikk mld i dag om at han ønsket meg en fin dag og at han elsker meg, men jeg kjenner at jeg plutselig er litt usikker på alt, for ting har forandret seg så veldig.. Avhengighetsproblem for hvem? Anonymous poster hash: c69b0...fbc
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #10 Skrevet 15. september 2016 det at han sier at du "ikke skal begynne" når du prøver å snakke med ham er et DIGERT rødt flagg!!!!! run........ Anonymous poster hash: 43dd9...0c3
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #11 Skrevet 15. september 2016 Så da er det kanskje ikke jeg som er teit? Fikk mld i dag om at han ønsket meg en fin dag og at han elsker meg, men jeg kjenner at jeg plutselig er litt usikker på alt, for ting har forandret seg så veldig.. Avhengighetsproblem for hvem? Anonymous poster hash: c69b0...fbc Enkelt å sende en sms for å holde deg varm. Slik er den aller enkleste formen for å holde folk på gress. Anonymous poster hash: 81543...eb2
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #12 Skrevet 15. september 2016 Jeg personlig ville nok flyttet fokus på at han sluntrer unna husarbeidet pga spilling. Sex er også viktig, men hvis du gjør alt vil du bli lei og så vil ikke du heller ha sex. Anonymous poster hash: 4d21c...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå