Gå til innhold

Et lite spørsmål til dere som er arbeidsgivere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere ansetter en person, blir dere litt snurt om den personen blir gravid før det har gått et år? Et halvt år?😬

Anonymous poster hash: cbde0...c16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Om man ansetter kvinner i riktig alder må man påregne det.

Gode medarbeidere har vi tid å vente på, og ett års permisjon er ganske kort tid ila et yrkesliv.

Skrevet

Ja. Jeg ansetter noen fordi jeg trenger noen i den stillingen, og vi trenger noen som gjør jobben. Tror det er stor forskjell på privat og offentlig her. Og på størrelse på bedriften.

Anonymous poster hash: 88dca...874

Skrevet

Ja. Jeg ansetter noen fordi jeg trenger noen i den stillingen, og vi trenger noen som gjør jobben. Tror det er stor forskjell på privat og offentlig her. Og på størrelse på bedriften.

Anonymous poster hash: 88dca...874

Kommunal barnehage med 14 ansatte. Tror det skal være ganske lett å erstatte meg et år. Og så tenker jeg at det kan ikke være så stor forskjell om jeg blir gravid nå eller om jeg blir det om feks tre år. Et barn til hadde vi uansett planlagt (Nå er jeg gravid da, så det er uansett for sent å gjøre noe med😜😁)

Gruer meg litt til å si det...😳

Skrevet

Kommunal barnehage med 14 ansatte. Tror det skal være ganske lett å erstatte meg et år. Og så tenker jeg at det kan ikke være så stor forskjell om jeg blir gravid nå eller om jeg blir det om feks tre år. Et barn til hadde vi uansett planlagt (Nå er jeg gravid da, så det er uansett for sent å gjøre noe med😜😁)

Gruer meg litt til å si det...😳

Du skal ikke grue deg til det! Din arbeidsgiver kommer til å gratulere og ønske deg alt vel! Tenker ingenting om deg

Anonymous poster hash: 30111...0e5

Skrevet

Nei, jeg blir ikke snurt av at ansatte blir gravid. Og det til tross for at jeg har en liten privat bedrift, der det er bortimot umulig å skaffe vikar.

Anonymous poster hash: beda1...45f

Skrevet

Nei. Jeg har selv tre barn og vet hvordan det er.

Det er arbeidsgivers oppgave å håndtere sånne situasjoner. Å bli snurt for en graviditet er uprofesjonelt.

Anonymous poster hash: 8a864...d28

Skrevet

Kjipt for barna... Det er vel det eneste som er kjipt.

Anonymous poster hash: f1092...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...