GÃ¥ til innhold

Hvor gamle er de voksne i 1 mann. 4 koner ? 😩

Anbefalte innlegg

Skrevet

18 unger? Evig unge?

Anonymous poster hash: e4c56...516

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! Satt akkurat å så det. Regner med det er 10 år ( minst) mellom yngste og eldste kone.

Anonymous poster hash: 2ba93...ced
Skrevet

Det jeg lurer mer på er hvor de får alle pengene de nødvendigvis må ha for å ha 4 hus, utallige barn og biler og 4 hjemmeværende mødre

Anonymous poster hash: 98266...188

Skrevet

Hahaha! Satt akkurat å så det. Regner med det er 10 år ( minst) mellom yngste og eldste kone.

Anonymous poster hash: 2ba93...ced

Hmm oki.

De må ha god råd ihvertfall

Skrevet

Det jeg lurer mer på er hvor de får alle pengene de nødvendigvis må ha for å ha 4 hus, utallige barn og biler og 4 hjemmeværende mødreAnonymous poster hash: 98266...188

får nok godt betalt av TV produksjonen!

Anonymous poster hash: b2172...45f

Skrevet

Det jeg lurer mer på er hvor de får alle pengene de nødvendigvis må ha for å ha 4 hus, utallige barn og biler og 4 hjemmeværende mødre

Anonymous poster hash: 98266...188

Nå er vel ikke alle 4 hjemmeværende da.

Anonymous poster hash: 9ffdb...e53

• 3 uker senere...
Skrevet

Takk for link. Prøvde å Google selv,fant ikke noe.

Syns de ser eldre ut alle sammen

Hi

Det synes jeg og. De er litt gammelmodige

Anonymous poster hash: c125e...2f0

Skrevet

De ser jo ut som nettop det de er, i 40 årene. Og ungene til de 3 første konene er vel fra ca 22 til 6? Og det er kun ei som har hun på 6. Truly eller hva hun jenta heter, ellers er barna vel 10 år + så det virker normalt utifra alderen deres det. Den siste kona har jo 3 fra før hvor den eldste er ca 16? . Den de får nå snart blir muligens den siste i familien tror jeg, muligens Robin hun siste rekker og orker en til. Jeg synes så utrolig synd på Meri, hun som kun har en ( Mariah ) og har mistet mange ganger. For noen år siden , før Robin tok hun opp med mannen å prøve på ivf , han ville ikke ha flere barn. Må være tungt å se at han og Robin får flere og hun er den eneste med tomt rede. Ikke rart hun virker som hun har det vanskelig.

Anonymous poster hash: 84779...f5f

Skrevet

De ser jo ut som nettop det de er, i 40 årene. Og ungene til de 3 første konene er vel fra ca 22 til 6? Og det er kun ei som har hun på 6. Truly eller hva hun jenta heter, ellers er barna vel 10 år + så det virker normalt utifra alderen deres det. Den siste kona har jo 3 fra før hvor den eldste er ca 16? . Den de får nå snart blir muligens den siste i familien tror jeg, muligens Robin hun siste rekker og orker en til. Jeg synes så utrolig synd på Meri, hun som kun har en ( Mariah ) og har mistet mange ganger. For noen år siden , før Robin tok hun opp med mannen å prøve på ivf , han ville ikke ha flere barn. Må være tungt å se at han og Robin får flere og hun er den eneste med tomt rede. Ikke rart hun virker som hun har det vanskelig.

Tilbød ikke Robin seg å bære frem et barn for Meri og, eller er jeg helt på bærtur?

Skrevet

Tilbød ikke Robin seg å bære frem et barn for Meri og, eller er jeg helt på bærtur?

Det stemmer. Rett etter fødselen til Solomon så hun til Meri at hun kunne være surrogatmor.

Anonymous poster hash: 9ffdb...e53

Skrevet

Hun yngste er 35?

Skrevet (endret)

minsten er vel bare 9mnd snart, Kody og Robyn fikk ei jente i januar i år

Endret av Blair Waldorf
Skrevet

Det synes jeg og. De er litt gammelmodige

Syns amerikanarar ofte ser litt gammalmodige ut. Dei har ofte litt sånn "teit" klesstil (unnskyld for den teite udrbruken...)

Skrevet

En del slike "sekt"-kristne har mer eller mindre offisielle kleskoder.

Noen har langt krøllete hår fordi lederen har sagt at det er fint og kristelig, andre har høyt hår, præriedresser med stor krage var veldig in en stund fordi det dro oppmerksomheten mot ansiktet, kvinner får bare bruke skjørt, osv.

I tillegg er mange av de med store familier svært fattige, og klær blir naturlig nok nedprioritert.

Anonymous poster hash: 0cd3c...585

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...