Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg har gått med en betennelse i tannrota og kjeven i ca. 2 år og skal inn og operere neste uke. Siste året har jeg vært i dårlig form, men ikke funnet ut av hvorfor, kun at jeg hadde lite jern og lite d-vitamin. Tatt tilskudd i et halvt år, men er fortsatt slapp og sliten. Har, som sagt, vært mye trøtt og slapp. Null energi og dårlig søvn. Nesten som å være deprimert, uten å være deprimert, om dere skjønner.... Nå lurer jeg litt på om man kan bli slik av å gå med en betennelse i kroppen i 2 år? Jeg har selvsagt et håp om at jeg, etter trekking av tann og opprensk i kjeven kommer til å bli i mye bedre form. Blomstre! Noen som vet? Anonymous poster hash: 54064...457
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Koffor i alle dager har du gått med betennelse i 2 år??😱 Men ja, vil absolutt tru du blir trøtt og slapp osv av infeksjon i kroppen over 2 år. Men om du blir bedre etter operasjon? Det veit eg ikkje. Anonymous poster hash: 9b855...952
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Sjekket stoffskifte? Anonymous poster hash: 59c43...5cf
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 Koffor i alle dager har du gått med betennelse i 2 år?? Men ja, vil absolutt tru du blir trøtt og slapp osv av infeksjon i kroppen over 2 år. Men om du blir bedre etter operasjon? Det veit eg ikkje. Anonymous poster hash: 9b855...952 Det har ikke gjort vondt hele tiden, så jeg har ikke vært klar over det før de så en stor svart skygge på røntgenbildene. Jeg så det hadde gjort vondt av og til i ca. 2 år. Anonymous poster hash: 54064...457
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 Sjekket stoffskifte? Anonymous poster hash: 59c43...5cf Ja, det er gjort (tror jeg) tok masse blodprøver i vår, når de fant ut at jeg hadde veldig lavt jern og d-vitamin... Legen jeg har er udugelig og tar meg ikke seriøst, så nå orker jeg ikke gå dit lenger. Derfor jeg håper det blir bedre etter operasjonen. Anonymous poster hash: 54064...457
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 En betennelse gjør t immunforsvaret jobber. Når immunforsvaret kjemper mot betennelse i over to år, vil det være nærliggende å anta at det er årsaken til at du er sliten. Smerter koster også krefter. Jeg tror ikke at du blir magisk i knallform rett etter operasjonen, men iløpet av noen måneder vil formen blir bedre. Det kan være at det er lurt å suplimentere kostholdet med vitamintilskudd, Omega 3 og d vitaminer en tid fremover. Merk, dette er mine personlige meninger, basert på logiske antagelser og ikke med medisinsk faglig bakgrunn. Anonymous poster hash: 2939d...fa7
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #7 Skrevet 14. september 2016 En betennelse gjør t immunforsvaret jobber. Når immunforsvaret kjemper mot betennelse i over to år, vil det være nærliggende å anta at det er årsaken til at du er sliten. Smerter koster også krefter. Jeg tror ikke at du blir magisk i knallform rett etter operasjonen, men iløpet av noen måneder vil formen blir bedre. Det kan være at det er lurt å suplimentere kostholdet med vitamintilskudd, Omega 3 og d vitaminer en tid fremover. Merk, dette er mine personlige meninger, basert på logiske antagelser og ikke med medisinsk faglig bakgrunn. Anonymous poster hash: 2939d...fa7 Da satser jeg på at du har rett, og ser frem til å føle meg bedre snart. Anonymous poster hash: 54064...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå