Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Hvordan fungerer dette? Jeg blir dessverre aleneforsørger. Og økonomien blir ikke akkurat bra. Men hvordan fungerer dette særfradraget? Ser det er en fast sum i mnd - 4317 kr per måned. Men blir dette justert ut i fra inntekt? Eller skal jeg betale dette mindre i skatt hver måned? Jeg skal ha den daglige omsorgen og far ha ordinært samvær. Vi samarbeider godt så vi vil være fleksible med at han og jenta vår kan treffes når de vil, men hun trenger en base av ulike årsaker. Anonymous poster hash: 51467...017
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Hvordan fungerer dette? Jeg blir dessverre aleneforsørger. Og økonomien blir ikke akkurat bra. Men hvordan fungerer dette særfradraget? Ser det er en fast sum i mnd - 4317 kr per måned. Men blir dette justert ut i fra inntekt? Eller skal jeg betale dette mindre i skatt hver måned? Jeg skal ha den daglige omsorgen og far ha ordinært samvær. Vi samarbeider godt så vi vil være fleksible med at han og jenta vår kan treffes når de vil, men hun trenger en base av ulike årsaker. Anonymous poster hash: 51467...017 Særfradrag enslig forsørger utgjør litt over 1000 kr mindre skatt i mnd. Det er kun 28% (mulig justert ned til 27%) av det totale beløpet som er med de fleste fradrag. Anonymous poster hash: 6e94f...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå