Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Har du noen gang blitt fortalt noe av en helt fremmed person som faktisk har stemt ? Bare nysgjerrig her. Anonymous poster hash: e1022...dc4
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Jeg har aldri hørt om spåmenn i alle fall... Merkelig nok. Det er jo litt rart da? Anonymous poster hash: 69777...97b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Disse man kan ringe til for å få råd. NEI! Ringte en gang for moroskyld. Herregud for noe vas hun kom med. Bestemoren til en venninne derimot. Jeg var gravid og hadde ikle sagt det til noen. Var redd og usikker. Så sier bestemoren til meg uten at min venninne hørte. Det kommer til å gå fint med babyen i magen din, det ser nok litt svart ut i starten men ALT går fint. Jeg trodde hun mente at jeg var redd. Men når hun ble født var hun veldig syk og vi fikk dødsdommen. Nå er hun tre år og erklært frisk. Et mirakel sier legene. Og takket være bestemoren var jeg ikke redd den første tiden fordi hun hadde sagt det ville gå bra. Skjønte jo hva hun mente når hun ble født og vi fikk vite hun var syk. Anonymous poster hash: 81a96...6af
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 Ja. Ikke de man ringer til.. Men jeg har opplevd, som en annen anonym sier, at jeg har fått vite ting av folk, som viser seg å stemme. For eksempel da jeg møtte en person som gratulerte meg med graviditet. Jeg sa at jeg absolutt ikke var gravid, men hun insisterte på at det var jeg. Hun sa også at det var en gutt, og at han ville ha helt hvitt hår og store blå øyne. To dager senere sto jeg med en positiv graviditetstest, det ble gutt, og han hadde stor hvit manke da han kom ut Blå øyne har han også! Hadde også en annen opplevelse. Jeg var på vei ut i bilen, etter å ha vært på besøk hos en venninne. Hennes mor kom plutselig, da jeg var på vei ut døren, og sa at jeg skulle vente med å kjøre. Jeg spurte hvorfor, og hun sa at om få minutter, ville det være en kjedekollisjon på den strekningen jeg skulle. Jeg så på henne som om hun var smågal, men valgte å vente. 10 minutter etterpå, hørte vi de første sirenene. Og kort tid etter, leste vi på nett, at det var en kjedekollisjon. Jeg trodde i utgangspunktet ikke på sånne ting. Men sånne opplevelser er bare ikke tilfeldige. Anonymous poster hash: add93...a74
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 Oj, så interessant! Jeg elsker sånt ! Dere må fortelle mere om dere har opplevd flere ting 😀 Hi Anonymous poster hash: e1022...dc4
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 Ja. Ikke de man ringer til.. Men jeg har opplevd, som en annen anonym sier, at jeg har fått vite ting av folk, som viser seg å stemme. For eksempel da jeg møtte en person som gratulerte meg med graviditet. Jeg sa at jeg absolutt ikke var gravid, men hun insisterte på at det var jeg. Hun sa også at det var en gutt, og at han ville ha helt hvitt hår og store blå øyne. To dager senere sto jeg med en positiv graviditetstest, det ble gutt, og han hadde stor hvit manke da han kom ut Blå øyne har han også! Hadde også en annen opplevelse. Jeg var på vei ut i bilen, etter å ha vært på besøk hos en venninne. Hennes mor kom plutselig, da jeg var på vei ut døren, og sa at jeg skulle vente med å kjøre. Jeg spurte hvorfor, og hun sa at om få minutter, ville det være en kjedekollisjon på den strekningen jeg skulle. Jeg så på henne som om hun var smågal, men valgte å vente. 10 minutter etterpå, hørte vi de første sirenene. Og kort tid etter, leste vi på nett, at det var en kjedekollisjon. Jeg trodde i utgangspunktet ikke på sånne ting. Men sånne opplevelser er bare ikke tilfeldige. Anonymous poster hash: add93...a74 Problemet med slike ting er at om noen faktisk vet noe på forhånd på den måten så ville det bety at tid er ikke helt "rett". Men der er ingen logisk forklaring, fremtiden er kun et potensiale, fortiden er kun et minne, det er bare her og nå som er virkelighet (la oss holde oss borte fra A-teorien om tid). Så hvordan kan noen vite på forhånd? Det er ingen logisk forklaring bak. Nei, jeg avviser deg ikke. I så fall ville jeg ha kommet med noe tåpelig som "kan du be henne om neste ukes lottotall? høhø". Jeg sier bare at det du forteller er umulig å forklare logisk. Anonymous poster hash: 69777...97b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #7 Skrevet 15. september 2016 Problemet med slike ting er at om noen faktisk vet noe på forhånd på den måten så ville det bety at tid er ikke helt "rett". Men der er ingen logisk forklaring, fremtiden er kun et potensiale, fortiden er kun et minne, det er bare her og nå som er virkelighet (la oss holde oss borte fra A-teorien om tid). Så hvordan kan noen vite på forhånd? Det er ingen logisk forklaring bak. Nei, jeg avviser deg ikke. I så fall ville jeg ha kommet med noe tåpelig som "kan du be henne om neste ukes lottotall? høhø". Jeg sier bare at det du forteller er umulig å forklare logisk. Anonymous poster hash: 69777...97b Nå får jeg hvertfall ikke sove, ble for mye å tenke på nå 😂 Hi Anonymous poster hash: e1022...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå