Gå til innhold

Hvem er faren til barnet MTM venter nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det Jan?

Anonymous poster hash: af03d...59c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp

Anonymous poster hash: 1f7a5...eee

Skrevet

Hun sier i hvert fall at det er Jan

Anonymous poster hash: d1d68...5aa

Skrevet

Tenker du på det innlegget ho snappa at ho hadde posta som ho har sletta på bloggen? Såg det eg og nemlig, men blei forsein til å lese det før ho sletta det frå bloggen!

Anonymous poster hash: d9167...502

Skrevet

Får da håpe det

Anonymous poster hash: 3bec3...305

Skrevet

Tenker du på det innlegget ho snappa at ho hadde posta som ho har sletta på bloggen? Såg det eg og nemlig, men blei forsein til å lese det før ho sletta det frå bloggen!

Hvilket innlegg da?

Anonymous poster hash: 977f4...86e

Skrevet

Hun gjør hva som helst for å få klikk, så forundrer meg ikke om hun lager spekulasjoner rundt hvem som er faren. 

Anonymous poster hash: 57fe4...2b8
Skrevet

Stakkars Jan

Skrevet

Hun gir jo begrepet klikkhore en helt ny dimensjon! Å antyde i overskriften at hennes nåværende ikke er far til baby i magen kun for å få klikk er bare smakløst.

Ser at hun skriver at han fyller papparollen til de to eldste, har ingen av de kontakt med sin biologiske far?

Veldig trist å se hvordan det kan bli når barn får barn og skal leke familie.

Anonymous poster hash: f893d...f4b

Skrevet

Hvilket innlegg da?

Anonymous poster hash: 977f4...86e

Det samme innlegget ho posta no i sta kl 18. Ho posta det tidligare også og reklamerte for det på Snapchat, men sletta det igjen. Sikkert for å få klikk.

Skrevet

Hvem er MTM?

Anonymous poster hash: 34ed6...37e
Skrevet

Hun gir jo begrepet klikkhore en helt ny dimensjon! Å antyde i overskriften at hennes nåværende ikke er far til baby i magen kun for å få klikk er bare smakløst.

Ser at hun skriver at han fyller papparollen til de to eldste, har ingen av de kontakt med sin biologiske far?

Såvidt det er meg bekjent er Williams far i Nederland og studerer. Michelle må jo ha jevnlig kontakt med sin far, for eg har ofte lest at ho er på besøk hos farmor. Men om det er farmor som i Anna sin fosterfar sin mor veit eg ikkje. Det kan jo hende. Men om det ikkje er tilfelle, så kan jo Michelle sin far såvidt vi veit vere ein skikkelig drittsekk. Eit barn bør ikkje omgås drittsekker uansett kor mykje i slekt dei er.

Skrevet

Hvem er MTM?

Anonymous poster hash: 34ed6...37e

Mamma til Michelle, Anna Rasmussen.

Skrevet

På KG har det vel blitt avslørt at minstemann sin far har vært på besøk noen ganger i det siste

Anonymous poster hash: 8b80e...114

Skrevet

Trist dersom barna ikke får ha jevnlig kontakt med fedrene sine. Jeg lurer også på hvor mormor til barna har blitt av, hun skriver aldri om henne lenger?

Anonymous poster hash: 5de55...acf
Skrevet

You have to watch out for folks who are playing house.

Anonymous poster hash: 6abc0...3dc

Skrevet

Trist dersom barna ikke får ha jevnlig kontakt med fedrene sine. Jeg lurer også på hvor mormor til barna har blitt av, hun skriver aldri om henne lenger?

Anonymous poster hash: 5de55...acf

Farmor da. Farfar...?

Skrevet

Annas barn i magen er Jan som er faren. William sin far har uttalt at han ikke var klar for ta på seg den rollen og være far noe som er en av grunnen til at Anna og barnefar til william ikke er kjærester lengre. Han er også i sitt hjemland nederland og studerer. Faren til Michelle har hvert i millitære det siste året og dermed har de hat mindre kontakt. Jeg vet hvertfall at tidligere så har farmoren altså moren til far til michelle hatt god kontakt. Hun var jo til å med i kypros og var med michelle. Faren kommer nok som han hadde før vil besøke michelle innimellom når han har tid, men hun har jo trossalt flyttet fra Stavanger så det er vanskeligere for far til Michelle og resten av familen til Anna og besøke henne nå enn det var da hun bodde i stavanger. 

Om folk vil så gjerne vite om livet hennes så les nå heller bloggen så slipper man å stille så mange dumme spørsmål å spekulere i ting. Hun forteller jo så å si alt om livet sitt. 

Anonymous poster hash: c1c66...0db
Skrevet

Hun ligger ikke på førsteplass lenger så viktig å selge seg for ekstra klikk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...