Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Utenom partneren, deler dere samlivsproblemer med noen? Lufter tanker og slikt til noen? Jeg er en person som trenger å diskutere høyt for å sortere tanker og følelser, men når den jeg snakker med også på en måte er roten til problemene klarer jeg ikke helt å sortere tankene skikkelig. Hadde vært så fint å få litt objektive innspill fra noen, men problemet er jo at alle vennene mine kjenner jo også mannen min og skal forholde seg normalt til han selv om vi har problemer. Har time hos parterapeut, men det er noen uker til og jeg føler meg så alene. Føler vi ikke kommer noen vei. Har dere noen dere prater om slikt med? Anonymous poster hash: 276da...894
Magia Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Jeg bruker venner til slikt. Men bare de som er såpass rause at de ikke ser annerledes på kjæresten min selv om de vet ting om han/oss. Det er vondt å være alene om sånt. Skjønner så godt hva du mener med at du må sortere og lufte ting høyt. Holder jeg ting inni meg vokser de seg så uendelig store og mørke for meg, så det er helt livsnødvendig å snakke med noen!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Deler ikke samlivsting med noen andre. Hadde ikke likt det om mannen hadde diskutert oss med noen andre heller. Anonymous poster hash: 4c509...ca4
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 Nære venner 😊 flere av de har jeg kjent siden jeg var barn og vi har støttet hverandre i alle år. Anonymous poster hash: b3f54...eab
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 14. september 2016 #7 Skrevet 14. september 2016 Bestevenninnen min.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #8 Skrevet 14. september 2016 Dere som snakker med andre. Vet mennene deres at dere forteller om privatlivet deres til andre? Syns de virkelig det er ok? Anonymous poster hash: 4c509...ca4
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #9 Skrevet 14. september 2016 Nei, kun partner. Hadde ikke likt om han utleverte meg til andre heller. Han er min beste venn, så deler alt med han. Heldigvis sjeldent med problemer. Anonymous poster hash: f271b...69c
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 14. september 2016 #10 Skrevet 14. september 2016 Dere som snakker med andre. Vet mennene deres at dere forteller om privatlivet deres til andre? Syns de virkelig det er ok? Anonymous poster hash: 4c509...ca4 Nå har vi svært sjelden problemer, og om vi har så er det bagateller, så tror ikke han bryr seg
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #11 Skrevet 14. september 2016 Jeg har ingen jeg kan snakke med, men skulle ønske jeg hadde det. Her har mannen snakket med en kompis, og denne kompisen la ut om dette til meg en gang han var dritings.. Så vær forsiktig! Dette har dessverre ødelagt mye av min tillit og følelser for mannen... Anonymous poster hash: 00f0a...10a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #12 Skrevet 14. september 2016 Min bestevenninne. Veldig glad jeg har henne. Er ikke en eneste ting jeg ikke kan si til henne. Anonymous poster hash: 9a8d1...d50
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #13 Skrevet 14. september 2016 Nære venner, som ikke har noe forhold til mannen. Jeg trenger den ventilen. Holder jeg alt inni meg blir jeg deprimert. Anonymous poster hash: 1fe4d...d7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå