rss1909 Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 (endret) Nå skjønner jeg ingenting.. Begynte på P-plaster for en mnd siden og hadde plasterfri uke fra sist fredag. Fikk mensen nå på Mandag, og i dag testet jeg posotivt på en eggløsningstest.. Gikk fra kobberspiral, og har alltid fått mensen 17.-19. i mnd. tidligere.. Er det bare hormonene som er på villspor etter bytte av prevansjon,meller kan jeg være gravid?? Skal også sies at det er en MYE mindre blødning enn hva jeg har hatt før, og at jeg hadde eggløsning (kjentes sånn ut) for en uke siden bare.. Endret 14. september 2016 av rss1909
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Av nysgjerrighet: hvorfor tok du eggløsningstest mens du går på p-plaster? Anonymous poster hash: 053e6...18a
rss1909 Skrevet 14. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2016 (endret) Fordi jeg hadde en haug med strimler fra forige svangerskap, og ble veldig forvirra av å få mensen tidligere enn jeg er vant med, så liten blødning og fordi jeg hadde eggløsning for bare litt siden, og har absolutt ikke planer om å bli gravid nå, hehe... Endret 14. september 2016 av rss1909
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 Sikker på at den var positiv.? Anonymous poster hash: 5b3ab...c67
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Fordi jeg hadde en haug med strimler fra forige svangerskap, og ble veldig forvirra av å få mensen tidligere enn jeg er vant med, så liten blødning og fordi jeg hadde eggløsning for bare litt siden, og har absolutt ikke planer om å bli gravid nå, hehe... Det store internettet kan fortelle at blødningene blir mindre ved bruk av p-plaster. Anonymous poster hash: 57a4b...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå