Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 jeg har 3 barn. 2 barn med en mann jeg var sammen med i 8 år. 1 barn med en jeg var sammen med i 5 år. nå har jeg funnet drømmemannen. virkelig😚😚 han vil jo ha barn. de vil jeg også men hva tenker folk om meg som da har barn med 3 forsjellige menn? men blir 2 år til. er 30 år no så kan ikke vente altfor lenge heller. Anonymous poster hash: 13493...639
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Har du og han et stabilt og godt forhold, så hvorfor ikke - så lenge dere har kapasitet til å ta dere godt av både barna du har fra før og ev. nye barn. Vent til du er trygg på forholdet og har vært samboere en stund - da vil du også se hvordan han fungerer som familiemann og hvordan han er med dine barn fra før i hverdagen (som kan være veldig forskjellig fra hvordan han ev. er når dere bare ses noen timer eller en helg). Jeg vil tro de to første du fikk barn med også var "drømmemannen", så ikke få barn for raskt med denne mannen. Livet blir ikke alltid slik man tror eller planlegger. Anonymous poster hash: cb4cb...f09
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 de 2 første barna fikk jeg når jeg var ung og dum. 18 og 20 var jeg. inser de nå at han var ikke drømmamannen😂😂 var sammen med han fra jeg var 15-23. rett i armene til nestemann ble gravid ganske kjapt. ikke helt planlagt. han jeg er sammen med nå er så forsjellig fra de andre. visst ikke de fantest slike menn engang. så mye omsorg og er kjempe flink å hjelpe meg😊 er også flink med barna mine. vi skal flytte sammen til neste år så får vi se. hi Anonymous poster hash: 13493...639
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 de 2 første barna fikk jeg når jeg var ung og dum. 18 og 20 var jeg. inser de nå at han var ikke drømmamannen var sammen med han fra jeg var 15-23. rett i armene til nestemann ble gravid ganske kjapt. ikke helt planlagt. han jeg er sammen med nå er så forsjellig fra de andre. visst ikke de fantest slike menn engang. så mye omsorg og er kjempe flink å hjelpe meg er også flink med barna mine. vi skal flytte sammen til neste år så får vi se. hi Anonymous poster hash: 13493...639 Hvis du og han kan ta dere like godt av alle barna, så ser jeg ingen grunn til at det ikke kan bli bra. Men bruk konsekvent prevensjon frem til dere har bodd sammen en stund for å være sikker. Så lenge dere vet hva dere gjør og barna har det godt så ville jeg ikke brydd meg så mye om hva folk mener. Anonymous poster hash: cb4cb...f09
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 de 2 første barna fikk jeg når jeg var ung og dum. 18 og 20 var jeg. inser de nå at han var ikke drømmamannen😂😂 var sammen med han fra jeg var 15-23. rett i armene til nestemann ble gravid ganske kjapt. ikke helt planlagt. han jeg er sammen med nå er så forsjellig fra de andre. visst ikke de fantest slike menn engang. så mye omsorg og er kjempe flink å hjelpe meg😊 er også flink med barna mine. vi skal flytte sammen til neste år så får vi se. hi Anonymous poster hash: 13493...639 Breeeeems! Du trenger ikke å få barn med hver kjæreste med en gang. Ta deg tid, husk at du også allerede har tre unger å ta vare på, og som også må venne seg til enda en mann. Anonymous poster hash: cde01...192
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 Så vakkert! Nå har du endelig funnet kjærligheten! Skynd deg å få knullet på deg unge med han, før den kjærligheten tar slutt! Ekte kjærlighet er så romlemantisk! <3 Anonymous poster hash: 6eb06...7e0
Nyttårs barn Skrevet 14. september 2016 #7 Skrevet 14. september 2016 Hvis du har tre barn fra 11 og nedover i alder ville jeg tatt det veldig rolig med å få flere. Det kan godt hende at din nåværende er en bra mann for deg, men vent og se så du ikke blir alene med fire. Du har heller ikke hastverk på noe slags vis.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #8 Skrevet 14. september 2016 Jeg personlig ville ikke fått barn med tre forskjellige. Har selv to barn med to forskjellige men var sammen med min mann i 8 år før vi fikk felles barn. Fikk førstemann som 19 åring og var over 30 ved andremann. Føler du en trang til flere barn eller er det bare en romantisk følelse om at forholdet deres vil bli sterkere av det? Anonymous poster hash: a1981...205
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #9 Skrevet 14. september 2016 jeg liker barn og har lyst på en stor søskenflokk slik som jeg også har. han har ikke barn og vil gjerne ha barn så da skal ikke jeg være vanskelig. hi Anonymous poster hash: 13493...639
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #10 Skrevet 14. september 2016 Har 4 barn med 3 ulike. Funker supert mannen min behandler alle likt, forteller alle 4 like ofte hvor glad han er i de og ungene har det kjempe fint fikk nr 1 og 2 når jeg var 19 og 22 med 2 ulike.. (Nr 1 var en søvn voldtekt så visste ikke jeg var gravid før over halvgått svangerskap) Fikk nr 3 og 4 når jeg var over 32 med mannen min Anonymous poster hash: d8631...d62
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #11 Skrevet 14. september 2016 jeg liker barn og har lyst på en stor søskenflokk slik som jeg også har. han har ikke barn og vil gjerne ha barn så da skal ikke jeg være vanskelig. hi Anonymous poster hash: 13493...639 Nei, at du ikke er vanskelig har vi fått med oss... Anonymous poster hash: 6eb06...7e0
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #12 Skrevet 14. september 2016 Har 4 barn med 3 ulike. Funker supert mannen min behandler alle likt, forteller alle 4 like ofte hvor glad han er i de og ungene har det kjempe fint fikk nr 1 og 2 når jeg var 19 og 22 med 2 ulike.. (Nr 1 var en søvn voldtekt så visste ikke jeg var gravid før over halvgått svangerskap) Fikk nr 3 og 4 når jeg var over 32 med mannen min Anonymous poster hash: d8631...d62 Barna ser heller ikke på seg selv som halvsøsken, tror ikke de kommer på det engang 😂 Anonymous poster hash: d8631...d62
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #13 Skrevet 14. september 2016 Hvorfor gidder folk å komme med spydige og ekle kommentarer på noe som er reelt for veldig mange? Anonymous poster hash: d8631...d62
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #14 Skrevet 14. september 2016 hvorfor svarer noen meg så frekt? takk for alle hyggelige svar ivertfall og du som har 4 barn med forsjellige. kjekt å høre at de går så fint😃 hi Anonymous poster hash: 13493...639
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #15 Skrevet 14. september 2016 hvorfor svarer noen meg så frekt? takk for alle hyggelige svar ivertfall og du som har 4 barn med forsjellige. kjekt å høre at de går så fint😃 hi Anonymous poster hash: 13493...639 Tror nok det går veldig fint hos deg og og om noen kommenterer at man ligger med halve verden, så trenger man faktisk bare å ha ligget med 3 stk.. De fleste har flere partnere enn det i løpet av livet Anonymous poster hash: d8631...d62
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #16 Skrevet 14. september 2016 Nei, at du ikke er vanskelig har vi fått med oss... Anonymous poster hash: 6eb06...7e0 Jeg beklager altså men, jeg måtte le nå 😂😂😂😂 Jeg har en smule sarkastisk humor så ja 😂 Anonymous poster hash: da151...c88
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #17 Skrevet 14. september 2016 hvorfor svarer noen meg så frekt? takk for alle hyggelige svar ivertfall og du som har 4 barn med forsjellige. kjekt å høre at de går så fint😃 hi Anonymous poster hash: 13493...639 Jeg har 4 barn med 3 forskjellige. Det fungerer fint. Første mann stakk av da heg ble gravid ( han var 25!, vi hadde vært sammen noen år), andremann var ikke veldig snill kan man si...Har vært gift med siste mannen min i 15 gode år og vi har det fortsatt kjempebra. Ikke la andre styre livet ditt hi. Og ikke hør på bitterfittene inne her som sikkert ikke har fått seg noe de siste ti åra 😉 Anonymous poster hash: 70a52...7fb
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #18 Skrevet 14. september 2016 Jeg har 4 barn med 3 forskjellige. Det fungerer fint. Første mann stakk av da heg ble gravid ( han var 25!, vi hadde vært sammen noen år), andremann var ikke veldig snill kan man si...Har vært gift med siste mannen min i 15 gode år og vi har det fortsatt kjempebra. Ikke la andre styre livet ditt hi. Og ikke hør på bitterfittene inne her som sikkert ikke har fått seg noe de siste ti åra 😉 Anonymous poster hash: 70a52...7fb Hun spør hva folk tenker om henne og da må hun faktisk tåle at noen skriver at de er uenige i tankegangen hun har. Anonymous poster hash: a1981...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå