Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg har i mange år hatt så lyst på katt, men bor i 3. etg i blokk, og har ikke likt konseptet innekatt, men snakket med dyrebeskyttelsen, og de har for det meste katter som ikke egner seg som utekatter, enten pga fysiske eller psykiske skavanker etter et for hardt uteliv. Det gjør jo saken en annen, syns jeg, og jeg er begynt å vurdere. Problem 1) Hvor skal den være om natten? Huset har tre soverom. Mitt er ved siden av stuen, og i stuen får den ikke være (ikke før jeg stoler på den hvertfall.) Den kunne være i spisestuen,et barn har soverom veggivegg med denne. Evt kunne den være på vaskerom, bad og gang, et annet barn har soverom ved siden av gangen. Jeg er så redd for at den skal mjaue hele natten. Det er en deal-breaker om vi ikke får den til å slutte med det. Problem 2) Kattedo som fungerer eller ikke fungerer, lukt oa. Hvor skal man ha den? Antagelig ikke i stuen. I så fall blir det spisestuen, kjøkkenet eller gangen/vaskerommet. Har hørt at det i dag finnes kattedo med tak, luke og kullfilter. Virker det? Problem 3) Jeg kjøpte ny sofa i lær for litt siden, ville ha en sofa som varer litt med tanke på at jeg også har et lite barn i tillegg til de to andre, hehe... Derav frykten for å ha katt i stuen om natten. Er det veldig sannsynlig at den klorer på alt den ser? ' Forestiller meg at innekatt er en helt annen måte å ha katt på enn det jeg har vært borti før. Anonymous poster hash: 39771...5d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå