Gå til innhold

Kan baby 10mnd spise makaroni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 1bd3b...560

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Min gjør i hvert fall det. De får det i barnehagen også, så da vil jeg tro det går bra. :)

Anonymous poster hash: ce18e...7f5

Skrevet

Jeg har en på 10 mnd som jeg ikke hadde gitt makaroni. Men hun har bare 2 tenner, nede.. spørs litt hvor mange tenner de har og hvor flinke de er til å tygge :) !!! Alle barn er forskjellige

Skrevet

Min er 9 mnd og hun har to tenner. Hun spiser pastaskruer og makaroni.

Anonymous poster hash: 6ec31...d05

Skrevet

Ja, absolutt. ☺

Bare droppe salt i kokevannet. 👍

Perfekt for finmotorikken. 😄

Min spiste det fra han var 6 måneder gammel. Kjøpte fullkorn. Blandet med "pinner" av kokt gulrot, brokkolidusker osv. ☺

Han elsket det.

Nå skal det sies at han elsket alt da. 😄

Anonymous poster hash: 84079...fc4

Skrevet

LER. ja selvsagt

Anonymous poster hash: 6fa83...b3a
Skrevet

Jeg har en på 10 mnd som jeg ikke hadde gitt makaroni. Men hun har bare 2 tenner, nede.. spørs litt hvor mange tenner de har og hvor flinke de er til å tygge :) !!! Alle barn er forskjellige

Må man tygge makaroni da? Er jo bare å skvise de med gommen. Spiser ikke brødskiver eller hun da stakkar?

Anonymous poster hash: ad00b...2cc

Skrevet

Små barn kan da fint tygge med gommene, så det er etter min mening helt problemfritt å gi makaroni.

Ett av mine barn fikk din første tann ved 14 måneders alder, men spiste det meste av mat i biter fra 6-7 mnd. Eneste han ikke fikk før han hadde noen tenner på plass var biter av rå gulrøtter og tilsvarende veldig harde matvarer.

Anonymous poster hash: 9664a...b1f

Skrevet

Ja det kan de da? Mine fikk brød (skalk) fra de var 6 mnd gamle så kokt makaroni når de er nesten året var ikke noe problem

Anonymous poster hash: a52ab...bc8

Skrevet

Tråden er moderert for personangrep

MB, moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...