Gå til innhold

Hvilken bachelorutdanning har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og trives du i jobben?

 

Anonymous poster hash: be7e3...9f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Det fantes bare norske titler da jeg studerte.



Anonymous poster hash: 9ff92...04d
Skrevet

Beredskap og krisehåndtering

Stortrives.

 

Anonymous poster hash: 86760...0a1

Skrevet

Økonomi og forretningsjus. Trives godt med jobben.

 

Anonymous poster hash: 9939a...822

Skrevet

Min tid heter det ingeniør studie :) Var utdannet data ingeniør, og stortrives i mannsdominert arbeidsmiljø. Jobber nå på samme sted i snart 9 år :)

 

Anonymous poster hash: d5fde...fe8

Skrevet

Vernepleie, og tja... Hadde nok valgt anderledes i dag.

 

Anonymous poster hash: 94f21...668

Skrevet

Sykepleier og hadde garantert valgt annerledes i dag😏

Skrevet

Tannpleie og trives veldig godt! :)

 

Anonymous poster hash: 53837...d24

Skrevet

Barnevern og jobber som saksbehandler, PMTO-veileder og teamleder i barneverntjenesten. Trives veldig godt👍🏻😊

 

Anonymous poster hash: fdd21...69e

Skrevet

Vernepleie, og tja... Hadde nok valgt anderledes i dag.

 

Anonymous poster hash: 94f21...668

Samme her.

 

Anonymous poster hash: b7fad...8e9

Skrevet

Europeiske og amerikanske studier. Etterpå tok jeg en språkmastergrad. Har en ikkerelevant jobb men trives

 

Anonymous poster hash: 3c82c...449

Skrevet

Førskolelærer, som nå kalles barnehagelærer. Hadde nok kanskje valgt noe annet i dag som jeg vet hvordan jobben er



Anonymous poster hash: fcb69...68c
Skrevet

Sjukepleiar.

 

Anonymous poster hash: 20392...42a

Skrevet

Sosionom. Elsker det!



Anonymous poster hash: d5be0...ca0
Skrevet

Sykepleier og hadde garantert valgt annerledes i dag

samme her, sykepleier som gjerne skulle valgt noe annet :/

 

Anonymous poster hash: a932c...1e4

Skrevet

Er sykepleier, som nå snart er ferdig med annen Bachelorgrad.



Anonymous poster hash: a5d66...088
Skrevet

 

Er sykepleier, som nå snart er ferdig med annen Bachelorgrad.

 

Anonymous poster hash: a5d66...088

Samme her 😊

 

Anonymous poster hash: 3a556...ba9

Skrevet

Har en cand.philol. i historie (altså en master +)

Skrevet

 

Ingen. Det fantes bare norske titler da jeg studerte.

 

Anonymous poster hash: 9ff92...04d

Gamla!

 

Anonymous poster hash: e87a8...4c0

Skrevet

Sosionom. Trives i jobben, men synd at kommunen har for få ansatte i forhold til arbeidsmengde.

 

Anonymous poster hash: 7618f...aa0

Skrevet

Er adjunkt med tilleggsutdanning, skriver masteren nå.

 

Anonymous poster hash: d2bdc...ef7

Skrevet

Vernepleier. Ville valgt annerledes i dag fordi jeg er DRITTLEI turnusjobbing! Ikke så lett å få jobb som ikke er turnus lenger....



Anonymous poster hash: 427a2...1d4
Skrevet

Sykepleier. Har en litt sjelden videreutdanning i tillegg. Elsker jobben min.

 

Anonymous poster hash: 6fac0...1a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...