Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Kan man fungere da? Er man ved bevissthet? Anonymous poster hash: ff2af...6fc
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Fullt mulig. Selv om jernlageret er tomt, kan Hb være normal. Anonymous poster hash: 76405...ca3
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Ja det kan det. Hadde helt tomt jernlager da jeg var gravid og svimte av i ett sett. Gikk på høye doser jern for å fungere. Jeg hadde tre forskjellige lagre som var tomme, men husker ikke de to andre, så jeg fungerte dårlig. Men med høye doser av alt fungerte jeg greit frem til fødsel og til kroppen da stabiliserte seg på egenhånd. Anonymous poster hash: 8b025...ec3
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 Jeg hadde også tomme jernlagre under graviditeten. Men jeg fungerte helt fint. Ble fortere sliten og hadde hele tiden litt vondt i hodet + veldig høy puls. Anonymous poster hash: 28de9...28a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 NEI, har du ingen jernlager har du heller ingenting å frakte oksygen rundti blodet med, du kan ha lave verdier. men = 0 da er du død. 1 jernmolekyl kan frakte to oksygenmolekyl. har du ingenting, får du heller ikke fraktet noe. Anonymous poster hash: b2fee...54b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 NEI, har du ingen jernlager har du heller ingenting å frakte oksygen rundti blodet med, du kan ha lave verdier. men = 0 da er du død. 1 jernmolekyl kan frakte to oksygenmolekyl. har du ingenting, får du heller ikke fraktet noe. Anonymous poster hash: b2fee...54b Noe riktig, noe feil. Les lærebøkene en gang til du. Anonymous poster hash: c7c2d...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå