Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg har så utrolig tykt hår. Jeg har sensitiv hodebunn, er veldig hårsår og sliter mye med hodepine. Jeg har vært hos forskjellige frisører og bedt de tynne ut håret mitt mest mulig, da jeg rett og slett ikke klarer tyngden. Men de ha alltid vært så redde for å klippe opp for mye, så det har ikke hjulpet på i det hele tatt. Dette har ført til at jeg i desperasjon klipte bort det lange håret mitt for å bli kvitt litt tyngde Noe jeg angrer veldig på. Nå er håret litt lengre ned enn til skuldrene og er fortsatt tykt.. Så det jeg lurer på er; hvor høyt oppe kan håret klippes opp? Når jeg setter opp en høy hestehale er håret kjempetykt der jeg knyter strikken. Jeg vil ha det så tynt som mulig. Anonymous poster hash: cfd12...306
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Men tynner de det innenfra bunnen da? Høres ut på hestehalen din at det kun tynnes ut i tuppene. Når det kommer til oppklipping er det en smakssak, og som selvfølgelig kommer ann på hvilken hårtype du har. Men du vil jo ikke ende opp med hockeysveis heller håper jeg ☺️
MissZanta Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Bør tynnes godt ut med tynne saks men ikke graderes så veldig mye
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 Bør efileres grundig, med stuss Anonymous poster hash: 57e9c...68f
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 (endret) Bør tynnes godt ut med tynne saks men ikke graderes så veldig mye Graderes 🙊 Den hører vi relativt ofte, og betyr motsatt av det du mener ☺️ Endret 14. september 2016 av Gulltopp med Knoll og Tott
MissZanta Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 Graderes 🙊 Den hører vi relativt ofte, og betyr motsatt av det du mener ☺️ Jeg vet godt hva jeg skriver etter 15 år i faget
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 14. september 2016 #7 Skrevet 14. september 2016 Jeg vet godt hva jeg skriver etter 15 år i faget Bruker du å kalle økende lengde for gradering da?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #8 Skrevet 14. september 2016 Hvilken hårtype har du da? Anonymous poster hash: 609f3...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå