Gå til innhold

Barn som ikke blir helt frisk igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn føles det i alle fall.

Det begynte egentlig mandag kveld for en uke siden. Da var det oppkast to ganger den kvelden og en gang tirsdag ettermiddag. De neste dagene var formen knall fin. Fredag sent på kvelden begynte han å kaste opp igjen. Skikkelig sprutoppkast. Lørdag morgen kom det andre veien også men rennende avføring. Kastet opp noen ganger på lørdag og var skikkelig kvalm og uvel. Sånn var det søndag også. Mandag og tirsdag var han tidvis kvalm og kastet opp en gang hver dag. Men hver dag har han vært frustrert for han vil på skolen, men det kommer ikke på tale før han er frisk igjen. Skal vel ha en dag uten oppkast før han skal tilbake dit. I går spiste han middag men da kastet han opp rett etterpå. Så etter det har det vært tilbake til ristet loff med smør. Det kommer i alle fall ikke opp igjen.

I dag ser formen hans bra ut, men det gjorde den mandag og tirsdag også, men nå er han redd for å spise noe annet enn ristet loff for nå vil han på skolen i morgen.

At dette er smittsomt er det ingen tvil om. Fikk dette selv på mandag. Nå kaster ikke jeg opp men kvalmen er ille og maven har slått seg vrang også. Ristet brød på meg også.

Hva søren gjør man for å bli frisk igjen? Ungen sliter på skolen og bør jo selvsagt være der, men så lenge han ikke har en dag fri for oppkast tar jeg ikke sjansen på å sende han dit. I tillegg er dette smittsomt for jeg har jo fått det og jeg blir aldri sånn syk. Dermed kan ikke jeg gå til skolen og hente bøker og det han trenger for å kunne gjøre litt skolearbeid hjemme.

Skulle gjerne vært frisk selv da jeg er i er opplegg med fysioterapaut og skulle trent tre ganger denne uken. Jeg orker og klarer knapt å gå en liten tur med hunden om morgenen. Er allerede møkk lei av Nettflix.

Om noen har noen tips til hvordan man kan bli fort frisk igjen så ville vi blitt kjempe glade.

Anonymous poster hash: d0197...198

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokt ris og blåbærsaft binder magen mener jeg.

Kan ikke dere få lekser på mail, eller at en kompis kommer med det på trappa? Trenger jo ikke komme inn og leke.

Anonymous poster hash: b5cba...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...