Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg laget frokost. Stekte meg rundstykker i ovnen og eggeomelett på kokeplaten. Åpner ovnen tar ut rundstykkene... Og i det jeg skulle lempe stekepannen med omelett på fatet mister jeg hele stekepanna rett i ovnsdøren som sto åpen rett under 😱 Takk Gud for at barna ikke var hjemme!! Litt sv et smell og det bare fløy knust glass 🙈 Fatter ikke at det går an!!! Vel da har vi ikke stekeovn lengere da...vaner ikke hvordan jeg skal få råd til ny akkurat nå eller byttet den ut (er alene). Hjelp.. Noen råd? Hvor begynner jeg? Anonymous poster hash: 7e17b...c6e
MJ<3 Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Finn.no Kjøleskapet mitt røyk også for et halvt år siden, er også alene. Finn ble redningen. Og gode venner med stasjonsvogn.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Uff, kjedelig. Sjekk FINN! Mange som bare må bli kvitt gamle fordi de pusser opp eller har fått ny. Noen gir bort eller selger veldig billig. Trenger jo ikke å være så fancy, bare den fungerer. Så kan du eventuelt kjøpe en ny på salg eller noe senere hvis du legger av til det. Har du mikro og vannkoker? Evt. toastjern? Da kan man i alle fall lage noe. Noen som kan hjelpe deg med å bli kvitt ødelagt (kan leveres utenfor Elkjøp, bl.a.), og eventuelt hente ny? Mange gir bort ting mot at de hentes. Og er tungt å flytte de. Men noen kan hjelpe med å levere de. Vi har kjørt ting vi har gitt bort av og til for å være greie. Anonymous poster hash: 6c028...4bb
Mammaaaa? Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 Hvor bor du? Vi har en som ryker på søpla i morgen. Fungerer helt fint, ganske ny, men mangler to brytere som er lette å få tak i.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 Hvor bor du? Vi har en som ryker på søpla i morgen. Fungerer helt fint, ganske ny, men mangler to brytere som er lette å få tak i. Kaster du noe som lett kan repareres?!?!!!! Legg det ut på til salgs på Finn.no Til HI, en venninne kjøpte nettopp en helt flott fungerende komfyr til 500,- på finn.no. Anonymous poster hash: a5aa9...d35
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 Jeg har også en hvis du tilfeldigvis bor i Fredrikstad. Anonymous poster hash: 8f833...fea
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #7 Skrevet 14. september 2016 Du kan også undersøke muligheten for å få byttet u glasset i døra. Det trenger ikke å kost mange kronene faktisk. Anonymous poster hash: b586e...2b5
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #8 Skrevet 14. september 2016 Dette går vel under forsikringen. Da får du vel noen kroner til "nytt" Anonymous poster hash: c21c0...ad9
*Lissi* Skrevet 14. september 2016 #9 Skrevet 14. september 2016 Har du ikke forsikring da? Eller så er det mye bra på Finn.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #10 Skrevet 14. september 2016 Har du ikke forsikring da? Eller så er det mye bra på Finn. Hva slags forsikring går det på, innbo? Er det ikke egenandel på det? Anonymous poster hash: 8f833...fea
*Lissi* Skrevet 14. september 2016 #11 Skrevet 14. september 2016 Hva slags forsikring går det på, innbo? Er det ikke egenandel på det? Anonymous poster hash: 8f833...fea Jeg har gjennom LO. Er egenandel om man er alene vil jeg tro.
Mammaaaa? Skrevet 14. september 2016 #12 Skrevet 14. september 2016 Kaster du noe som lett kan repareres?!?!!!! Legg det ut på til salgs på Finn.no Til HI, en venninne kjøpte nettopp en helt flott fungerende komfyr til 500,- på finn.no. Anonymous poster hash: a5aa9...d35 Vi har pussa opp og ikke tatt bryet med å legge ut akkurat den. Skal ikke hive den, men sette den på gjenbruk.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #13 Skrevet 14. september 2016 Du kan vel bare kjøpe nytt glass til døra? Anonymous poster hash: b84cd...fca
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #14 Skrevet 14. september 2016 Vi har pussa opp og ikke tatt bryet med å legge ut akkurat den. Skal ikke hive den, men sette den på gjenbruk. Hvor bor du? Jeg trenger også komfyr Anonymous poster hash: 1edc3...9dd
Mammaaaa? Skrevet 14. september 2016 #15 Skrevet 14. september 2016 Hvor bor du? Jeg trenger også komfyr Anonymous poster hash: 1edc3...9dd Du kan sende meg pm. Slenger ikke ut bosted her.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #16 Skrevet 14. september 2016 Hør der den er kjøpt om de kan bestille nytt glass til døra. Sjekk også med forsikringsselskapet om d lønner seg å ta det på forsikringa. Anonymous poster hash: 0d6ac...1b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå