Gå til innhold

Baby har ikke spist i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev innlegg her Igår om tips til å få baby til å spise mer. Nå er kl 0730, har prøvd å miste henne i omtrent hele natt, men hun vil bare sove. Sist hun spiste var kl 0000. Hun er blid og fornøyd, veldig rolig, skriker aldri omtrent. Kan gå fler dager mellom hver skrik. Smiler omtrent hele tiden. Hun gir god blikkontakt og er helt med. har fler tisse og bæsjebleier om dagen. men dårlig vektoppgang. Spiser lite omgangen, virker omtrent aldri sulten. Jeg må tilby og tilby, både fra pupp og fra flaske (utpumpet melk). Hva skal jeg gjøre? 8 uker. Jeg skrev innlegg her i går om hvordan å få henne til å spise mer. Nå skal jeg pumpe meg for å få ut den første tynne melken slik at hun får i seg den tykke når hun ammer neste gang, takk for tipset. Skal ringe helsesøster om råd når de åpner, for er på vektoppfølging der. nesten 8 timer uten å ville spise nå, vil bare sove.

Anonymous poster hash: 41a69...6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor dårlig vektoppgang? Vi hadde prematur og dysmatur. "kravet" til vektoppgang var 100 gram i uka. Hun var normalvektig ved fylte ett år.

Jeg tenker at dersom barnet sover om natta, så vekker du det ikke hvis barnet er friskt. Du er bare kjempeheldig som har et barn som sover hele natta (og ja - det er noen barn som gjør det).

MEN matrutinene på dagen skal selvsagt være gode. Dersom du sliter med at babyen sovner ved puppen - masser hånden til babyen slik at du holder våken. Dersom du ammer begge bryst til hvert måltid. Ta et bleieskift mellom første og andre "servering".

Anonymous poster hash: 24d3a...b42
Skrevet

Hun gikk ned 40 g de første 2?dagene, men etter det gikk hun opp ca 280 g i uken, så falt hun ned i Kurvene ved å legge på seg mindre og mindre, så tilslutt 180 g i uken og nå ved sist måling er hun nede på 133 g i uken. Født til termin.ikke syk

Anonymous poster hash: 41a69...6c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...