Gå til innhold

2mnd og sliter på natten.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han blir så tett i nesen! Blir urolig og kavete og våkner flere ganger om natten av tett nese. Etter å ha fått nesespray roer han seg og sovner. Kan jeg gjøre noe for å forebygge at han blir så tett?

 

Anonymous poster hash: 074d8...0d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du nesesuger?

 

Anonymous poster hash: 098c6...9fe

Skrevet

Drypp morsmelk i nesen før han legger seg

 

Anonymous poster hash: 81b81...8ae

Skrevet

Bruker du nesesuger?

 

Anonymous poster hash: 098c6...9fe

Nei, bruker nesespray, saltvann. Det kommer ganske fort ut en klump med snørr så er ikke behov for å suge. Han er ikke snørrete, men tett pga snørr.

 

Anonymous poster hash: 074d8...0d6

Skrevet

Drypp morsmelk i nesen før han legger seg

 

Anonymous poster hash: 81b81...8ae

Har prøvd å dryppe med morsmelk, men får det ikke helt til....

 

Anonymous poster hash: 074d8...0d6

Skrevet

Jeg pleide å bruke saltvann eller morsmelk for å løse opp, og nesesuger etterpå.

Da holdt det lenger.

 

Anonymous poster hash: bd229...59b

Skrevet

Jeg pleide å bruke saltvann eller morsmelk for å løse opp, og nesesuger etterpå.

Da holdt det lenger.

 

Anonymous poster hash: bd229...59b

Var barnet allerede tett da eller var det forebyggende? Babyen er ikke tett på dagen og kvelden,men blir det på natten.

 

Anonymous poster hash: 074d8...0d6

Skrevet

Var barnet allerede tett da eller var det forebyggende? Babyen er ikke tett på dagen og kvelden,men blir det på natten.

 

Anonymous poster hash: 074d8...0d6

Det var da det begynte å tettes, eller når det var tett. Babyen hadde temmelig tykk snue da han var forkjøla, og da måtte jeg løse det opp.

 

Noen ganger holdt det med saltvann/melk, da det rant bakover og ned i magen istedet. Men andre ganger måtte jeg suge det ut av nesa.

 

Otrivin nesesuger er veldig god å bruke. Vi brukte samme tupp flere ganger, bare vasket de godt med vann og såpe og antibac. (Pakken hevder de er engangs, og selger løse tupoer for dyre dommer)

 

 

Anonymous poster hash: bd229...59b

Skrevet

Babyer skal vel ikke ha neseSPRAY? Bare dråper.

 

Anonymous poster hash: f01a8...d0a

Skrevet

Babyer skal vel ikke ha neseSPRAY? Bare dråper.

 

Anonymous poster hash: f01a8...d0a

Hvorfor ikke spray?

 

Anonymous poster hash: 074d8...0d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...