Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Han blir så tett i nesen! Blir urolig og kavete og våkner flere ganger om natten av tett nese. Etter å ha fått nesespray roer han seg og sovner. Kan jeg gjøre noe for å forebygge at han blir så tett? Anonymous poster hash: 074d8...0d6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Kilepute Feks denne http://lekmer.no/barnevarelse/tekstiler/dyner-o-puter/deltababy-kilepute-bred Anonymous poster hash: c4b5d...bde
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Bruker du nesesuger? Anonymous poster hash: 098c6...9fe
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 Kilepute Feks denne http://lekmer.no/barnevarelse/tekstiler/dyner-o-puter/deltababy-kilepute-bred Anonymous poster hash: c4b5d...bde Hjelper en også om barnet blir tett pga snørr? Anonymous poster hash: 074d8...0d6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 Drypp morsmelk i nesen før han legger seg Anonymous poster hash: 81b81...8ae
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 Bruker du nesesuger? Anonymous poster hash: 098c6...9fe Nei, bruker nesespray, saltvann. Det kommer ganske fort ut en klump med snørr så er ikke behov for å suge. Han er ikke snørrete, men tett pga snørr. Anonymous poster hash: 074d8...0d6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #7 Skrevet 14. september 2016 Drypp morsmelk i nesen før han legger seg Anonymous poster hash: 81b81...8ae Har prøvd å dryppe med morsmelk, men får det ikke helt til.... Anonymous poster hash: 074d8...0d6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #8 Skrevet 14. september 2016 Jeg pleide å bruke saltvann eller morsmelk for å løse opp, og nesesuger etterpå. Da holdt det lenger. Anonymous poster hash: bd229...59b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #9 Skrevet 14. september 2016 Jeg pleide å bruke saltvann eller morsmelk for å løse opp, og nesesuger etterpå. Da holdt det lenger. Anonymous poster hash: bd229...59b Var barnet allerede tett da eller var det forebyggende? Babyen er ikke tett på dagen og kvelden,men blir det på natten. Anonymous poster hash: 074d8...0d6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #10 Skrevet 14. september 2016 Var barnet allerede tett da eller var det forebyggende? Babyen er ikke tett på dagen og kvelden,men blir det på natten. Anonymous poster hash: 074d8...0d6 Det var da det begynte å tettes, eller når det var tett. Babyen hadde temmelig tykk snue da han var forkjøla, og da måtte jeg løse det opp. Noen ganger holdt det med saltvann/melk, da det rant bakover og ned i magen istedet. Men andre ganger måtte jeg suge det ut av nesa. Otrivin nesesuger er veldig god å bruke. Vi brukte samme tupp flere ganger, bare vasket de godt med vann og såpe og antibac. (Pakken hevder de er engangs, og selger løse tupoer for dyre dommer) Anonymous poster hash: bd229...59b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #11 Skrevet 14. september 2016 Babyer skal vel ikke ha neseSPRAY? Bare dråper. Anonymous poster hash: f01a8...d0a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #12 Skrevet 14. september 2016 Babyer skal vel ikke ha neseSPRAY? Bare dråper. Anonymous poster hash: f01a8...d0a Hvorfor ikke spray? Anonymous poster hash: 074d8...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå