Gå til innhold

Er dette et alkoholproblem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker ikke ofte lenger, men har gjort det i perioder.

Når jeg drikker, er det umulig å stoppe. Klokka bare flyr og jeg har det fantastisk. Jeg har mange ganger tenkt at jeg helt garantert bare skal ta to glass, og så endt opp med å kaste inn håndkleet først 8.00 neste morgen.

Jeg føler meg ikke full, og oppfattes ikke full. Likevel har jeg nesten alltid sorte hull dagen etter, og har drukket store mengder.

Jeg elsker å være påvirket av alkohol, derfor drikker jeg nesten aldri lenger. Hver gang jeg tenker at jeg kan prøve på nytt siden det er så lenge siden sist, går jeg på en ny smell og drikker så mye at jeg ikke kan brukes til noe på 24-48 timer.

Jeg vurderer nå å slutte helt, men klarer ikke finne ut hva jeg skal si til folk. Så tips på det mottas med takk.

Anonymous poster hash: e28dc...dda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, etter min mening har du et alkoholproblem. Når du ikke greier å kontrollere alkoholinntaket ditt har du et problem med alkohol.

Andre har ikke rett til noen begrunnelse. Det er bare å si at du tåler alkohol mye dårligere enn tidligere og derfor ikke gidder drikke lenger. Du trenger ikke forklare noe mer enn det.

Anonymous poster hash: c033c...5c6
Skrevet

Du bør nok være avholds, ja.

Men du trenger ikke forklare deg, det er nok å si nei takk. Grunnen er da din privatsak.

Anonymous poster hash: 5b1e7...b76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...