Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Da jeg hentet jentungen i barnehagen tidligere i dag spør de meg om jeg og mannen kommer på foreldremøte i kveld. Jeg sier at mannen kan ikke, men jeg kommer. Også klarte jeg søren meg å glemme det 😣 Det skjer så mye om dagen, i tillegg til at svigers er på besøk og jeg har en baby. De siste månedene har hukommelsen vært som en gullfisk, men så lenge jeg skriver ting ned på kalenderen så pleier det og gå bra. Men foreldremøte hadde jeg helt glemt og skrive ned og innen jeg hadde gått ut av barnehagen så hadde jeg glemt det. Og nå føler jeg meg så utrolig teit. At jeg kunne glemme det, en av de tingene jeg ser på som mest viktig å få meg seg. Håper jeg kan få noe referat i det minste og i morgen beklage min ubrukelige hjerne... Anonymous poster hash: b04bf...af2
Gjest Tuyo Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Du er nok ikke alene 😉Jeg har full forståelse 😊
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 Det beste er å bare si det som det er i morgen. Jeg har det på samme måte for tiden, er langtids syk og har nå gått på noen medisiner som har gjort at hukommelsen min har vært omtrent ikke-eksisterende. Har glemt de mest elementære ting. To dager har jeg hatt ett ærend i sentrum, har bært med meg det jeg måtte innom en butikk med.... og har kommet hjem uten å ha gjort det begge dager. I dag stakk jeg ut et ekstra ærend som jeg bare måtte gjøre på handlesenteret, det var det eneste jeg skulle der - og kom hjem uten å ha gjort det. Så om det er noen trøst - you are not alone Jeg sier det som det er til folk - hodet mitt fungerer bare ikke for tiden, og så velger jeg å le litt av meg selv istedenfor å stresse med det. Bare aksepterer at slik er det akkurat nå. Regner med at det kommer seg igjen Så le av deg selv i morgen - at selv om dere snakket om det da du hentet i dag, og du hadde barnevakt i svigerforeldrene så greide du å glemme det. Beklag og le av deg selv.... og plott inn neste møte på fort du får vite når det er Anonymous poster hash: 0bf69...125
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 Takk for svar begge to, nå føler jeg meg litt bedre 😊 Jeg får bare si det som det er og le litt av det og håper de ikke syns noe ille om meg. Har vært syk mesteparten av livet mitt og de vet jeg strever litt ekstra iblant så jeg regner med de har forståelse, selv om jeg føler meg som en idiot og har fysisk vondt i magen av at jeg kunne glemme det.. Anonymous poster hash: b04bf...af2
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 Takk for svar begge to, nå føler jeg meg litt bedre Jeg får bare si det som det er og le litt av det og håper de ikke syns noe ille om meg. Har vært syk mesteparten av livet mitt og de vet jeg strever litt ekstra iblant så jeg regner med de har forståelse, selv om jeg føler meg som en idiot og har fysisk vondt i magen av at jeg kunne glemme det.. Anonymous poster hash: b04bf...af2 De kommer ikke til å synes noe ille om deg. De kommer til å smile av deg og tenke at du er en rotekopp, sånn som alle andre og kan være Slapp helt av, sånn skjer Anonymous poster hash: 7c212...ddf
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 De kommer ikke til å synes noe ille om deg. De kommer til å smile av deg og tenke at du er en rotekopp, sånn som alle andre og kan være Slapp helt av, sånn skjer Anonymous poster hash: 7c212...ddf Anonymous Tusen takk, det hjalp virkelig med sånne hyggelige svar 😊 Da skal jeg prøve og ikke tenke mer på det i kveld og prøve å sove 😊 Anonymous poster hash: b04bf...af2
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #7 Skrevet 13. september 2016 Takk for svar begge to, nå føler jeg meg litt bedre Jeg får bare si det som det er og le litt av det og håper de ikke syns noe ille om meg. Har vært syk mesteparten av livet mitt og de vet jeg strever litt ekstra iblant så jeg regner med de har forståelse, selv om jeg føler meg som en idiot og har fysisk vondt i magen av at jeg kunne glemme det.. Anonymous poster hash: b04bf...af2 Trøst deg med tanken på meg som skal forsøke for tredje gang i morgen å fikse det ene (og da har jeg ikke tatt med at jeg har tenkt å gjøre det samme siste to ukene, men stadig vekk har glemt å ta med det jeg måtte ha med meg, så i realiteten er jeg kanskje oppe i gang nr. åtte-ni ). Og det andre jeg skulle i dag, det får jeg se om jeg husker å gjøre i løpet av uken.... har også forsøkt å huske det i nesten en måned, er blitt ringt etter flere ganger fordi jeg har glemt det. Sammenlignet med meg er du jo superflink Det er så mye lettere om man velger å le av det. Velger du å rakke ned på deg selv blir du bare deppa og psyker deg selv ned. Bedre å ta det med godt humør og så gjøre sitt beste neste gang (selv om jeg ikke har fått det til "neste gang" heller i det siste ). Du ville jo være der i dag, det er verre med de som bare uteblir fordi de ikke gidder eller prioriterer andre ting som egentlig ikke er viktigere. Anonymous poster hash: 0bf69...125
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #8 Skrevet 14. september 2016 Trøst deg med tanken på meg som skal forsøke for tredje gang i morgen å fikse det ene (og da har jeg ikke tatt med at jeg har tenkt å gjøre det samme siste to ukene, men stadig vekk har glemt å ta med det jeg måtte ha med meg, så i realiteten er jeg kanskje oppe i gang nr. åtte-ni ). Og det andre jeg skulle i dag, det får jeg se om jeg husker å gjøre i løpet av uken.... har også forsøkt å huske det i nesten en måned, er blitt ringt etter flere ganger fordi jeg har glemt det. Sammenlignet med meg er du jo superflink Det er så mye lettere om man velger å le av det. Velger du å rakke ned på deg selv blir du bare deppa og psyker deg selv ned. Bedre å ta det med godt humør og så gjøre sitt beste neste gang (selv om jeg ikke har fått det til "neste gang" heller i det siste ). Du ville jo være der i dag, det er verre med de som bare uteblir fordi de ikke gidder eller prioriterer andre ting som egentlig ikke er viktigere. Anonymous poster hash: 0bf69...125 Du har helt rett, får ta det med er smil og sørge for at jeg husker det neste gang 😊 Lykke til til deg, håper du husker og få gjort det du skal 😊 Anonymous poster hash: b04bf...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå