Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Glemte å kjøpe cola til mannen på butikken i dag, han ble pottsur!!! Har vært sur på meg i 5 timer nå, gikk til og med å furta på rommet. Eller har han blitt 14 år igjen? Må le😂 Anonymous poster hash: 1f839...f00
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Helt sikkert😉Han blir sikkert blid med litt sjokolade, kosing og la han se på serier på Max. Evt lei en mannefilm til han. Veldig ustabil syklus på mannsen men mæ forventes minst 1x pr.mnd. Anonymous poster hash: 8d1e6...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå