Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Husk å sjekk deg 🌸 Anonymous poster hash: cefa8...a51
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Hvert tredje år Anonymous poster hash: f7607...ae9
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 Når brevet kommer : ) det blir hvert tredje år. Anonymous poster hash: 0f7d8...e9a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 Hvert 3 år. Skal ta om en mnd 👌🏼 Anonymous poster hash: eb019...07a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 Har aldri tatt, er 28 år og har tre barn. Dvs jeg tok for et år siden, men var for dårlig prøve så skulle ta ny, ikke gjort det enda.... Anonymous poster hash: 46776...641
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 Hvert tredje år er planen. Tok celleprøve det året jeg fylte 25 år, skal da ta om to år igjen. Tar ikke sjansen på å drite i den prøven... Anonymous poster hash: e6fa3...ccb
TinaK 1990 Skrevet 13. september 2016 #7 Skrevet 13. september 2016 Hvert 3 år. For meg er det virkelig en selvfølge å gjøre dette. Bare idiotisk å ikke ta den sjekken....
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #9 Skrevet 13. september 2016 Hver 6 mnd. Har celleforandringer. Prøvd å fått det bort men det kommer tilbake... Skal ta om 4 dager nå.. Husn å sjekke dere!! Jeg er bare 23 år... Anonymous poster hash: 1af4b...525
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #10 Skrevet 13. september 2016 Har aldri tatt, er 28 år og har tre barn. Dvs jeg tok for et år siden, men var for dårlig prøve så skulle ta ny, ikke gjort det enda.... Anonymous poster hash: 46776...641 At du tørr😵 Anonymous poster hash: 0bf58...95c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #11 Skrevet 13. september 2016 Hvert år! Min mor døde av kreft Anonymous poster hash: 8d588...819
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #12 Skrevet 13. september 2016 Annen hvert år. Ser på det som en EU kontroll av høna. Anonymous poster hash: 7e526...54f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #14 Skrevet 14. september 2016 Annenhvert år. Dette er en viktig prøve, og det er ikke verdt å la være å ta den. Anonymous poster hash: 866d7...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå