Gå til innhold

Var dette galt gjort av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet et par innlegg om mannen min som jeg tok i å skrive sexmeldinger med andre damer. Han innrømte det og sa han var lei seg der og da, samt en gang til jeg har bedt åm å snakke om det. Vi har også bestilt time på familievernkontoret.

Ellers har han ikke gjort noe som helst i hverdagen for å vise meg at han er lei seg for det han har gjort og vil forbedre forholdet. Later som ingenting rett og slett, bare at jeg får enda mindre oppmerksomhet enn før.

Sliter med nakkesmerter så i dag var han snill nok til å smøre nakken min med smertestillende gelé, når jeg reiser meg opp drar han ned buksa mi og begynner å stryke meg på rumpa! Jeg ble stående litt for å se hvor han faktisk ville, da han begynte å forflytte seg til forsiden sa jeg at jeg måtte dusje og gikk. Han ble ganske fornærmet der han satt...

Var dette feil av meg? Han har nesten ikke tatt på meg på to uker også skal han liksom komme med seksuelle tilnærmelser sånn plutselig? Jeg har ventet og ventet på at han skal ta noe som helst initiativ til å ordne på forholdet, men nada. Men så begynner jeg jo å tvile på meg selv da, om jeg burde tatt dette som et initiativ?

Uff, er så usikker på alt at jeg klarer ikke tenke selv lenger. Hjelp?

Anonymous poster hash: 7b6b0...238

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må snakke sammen!

Anbefaler dere å oppsøke parterapi for å rydde opp.

Om det var feil av deg det du gjorde i dag? Nei, det synes jeg ikke. Men jeg kan forstå at han føler seg avvist. Mulig han prøvde å komme nærmere deg med dette (en del bruker fysisk nærhet for å få mer emosjonell nærhet, vi kvinner trenger ofte emosjonell nærhet for å ville ha sex) .Men dette har med kommunikasjon å gjøre. Han kan ikke forvente at alt blir bra av seg selv, det kan heller ikke du. Dere må snakke sammen om det som ikke fungerer i forholdet.

Snakk med ham, fortell ham at det han har gjort med de meldingene føles veldig sårende og at det gjør at du mister tenningen. Han kan ikke forvente at du vil tenne på ham uten videre når han ikke viser at han angrer eller prøver å gjøre noe for at du skal få tilbake tilliten til ham. Og fortell ham at dere må lære dere å kommunisere ordentlig med hverandre - og at du ønsker parterapi.

Anonymous poster hash: 0d643...2b1
Skrevet

Om min mann dreiv å sendte sex eldinger med andre damer?

Snakke om det, hadde hjelpt fint lite!

Anonymous poster hash: afac7...e72

Skrevet

Vi hat snakket sammen. Jeg har gjort det veldig klart at jeg har et stort behov for at han skal vise meg at han er lei seg og vil jobbe med forholdet. Allikevel skjer det ingenting. Har som sagt allerede bestilt time på familievernkontoret, men det er et par uker til vi har time der.

Er bare så innmari lei av at det er jeg som må ta initiativet til å snakke om ting, hadde virkelig håpt at han skulle ta seg sammen litt nå.

Gjest Antarctica
Skrevet

Vi hat snakket sammen. Jeg har gjort det veldig klart at jeg har et stort behov for at han skal vise meg at han er lei seg og vil jobbe med forholdet. Allikevel skjer det ingenting. Har som sagt allerede bestilt time på familievernkontoret, men det er et par uker til vi har time der.

Er bare så innmari lei av at det er jeg som må ta initiativet til å snakke om ting, hadde virkelig håpt at han skulle ta seg sammen litt nå.

Noen menn tror at å foreslå sex er "å jobbe med forholdet"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...