Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 De er tvillinger, er de ikke? Er det sånn at det er Vebjørn som er kunstneren og at han lar Aune 'hjelpe' seg med diverse forefallende? Det virker kanskje som A ikke når helt opp til den øverste greina, men er i miljøet pga sin talentfulle (og vellykkede) bror? Noen som kjenner til de som vet? Anonymous poster hash: 0405b...1a9
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 De er tvillinger. Anonymous poster hash: 219cb...63e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 Begge er kunstnere. Vebjørn er maler og Aune er filmskaper. Anonymous poster hash: ded5a...78d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 Begge er kunstnere. Vebjørn er maler og Aune er filmskaper. Anonymous poster hash: ded5a...78d Filmskaper? En film som ble slaktet? Og hvem betalt den? Jeg tror Vebjørn ser det som sin oppgave å passe på broren sin og lar han leke med det han vil. Anonymous poster hash: 0405b...1a9
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 Begge er kunstnere. Vebjørn er maler og Aune er filmskaper. Anonymous poster hash: ded5a...78d Aune er også kunstner, og ikke minst en forfatter. Har dere glemt "jordbærmus" allerede? Anonymous poster hash: fcd83...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå