Gå til innhold

Hva er best med din SFO?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør din SFO noe som er litt utenom det vanlige?

 

Spør fordi jeg har lyst til å utvikle vår.

 

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De disponerer hele idrettshallen som del av SFO-lokalet, barna er mye i aktivitet ute og inne.

 

Anonymous poster hash: 52112...917

Skrevet

De har tre store arrangementer i løpet av året, ungene er med å arrangere, skrive plakater, planlegge osv så alle eier arrangementet på en måte. De lager grupper, planlegger mat, pynt osv og gjennomfører det.

 

De har talentkonkurranse, en slags junior grand prix, de har karneval og de har sykkelløp.



Anonymous poster hash: 38f55...4b0
Skrevet

Skolen har en dritt-sfo med stiv pris for lite moro. Har to unger på idretts-sfo. Ungene stortrives. Varierte sportsgrener og svømming hver gang. 

 

Synes sfo her har hatt for mye frilek, slik at ungene har gjort hva de vil. De må ikke ut og kan fint sitte og tegne og perle med kun en liten luftepause hver dag. 5 dager i uka, hele året. Noen få aktiviteter i løpet av året, men det skjer ikke noe en gang i måneden en gang...



Anonymous poster hash: cdbcf...1e2
Skrevet

Ikke imponert så langt.

Men ungene syntes det var stas med spikkekurs.

 

Anonymous poster hash: 04d76...aaa

Skrevet

Flott SFO her! Skolen er ganske stor, så det er flotte uteområder for barna å leke på. Fotballbane, håndballbane (skøytebane om vinteren hvis været tillater det), trær og masse gress og leke på osv. Skolen har svømmebasseng som også SFO kan bruke, i tillegg til gymsal. Lavvo med bålpanne/bålplass. Det aller beste er at det er gårdsdrift tilknyttet SFO. I fjøset er det lam/sauer, det er også kaniner og høner der (i egnede bur selvfølgelig ). De dyrker poteter og grønnsaker. Hogger ved. Arrangerer markedsdager. Pluss SFO her har fått priser for hvordan den drives, da spesielt gården 😊

 

Anonymous poster hash: 7ac7e...dc9

Skrevet

Har ikke SFO, men AKS. Superfornøyd! Masse flotte aktiviteter, mye moro og mye læring, dessuten flotte ansatte. Her er det helt vanlig at svært stor andel av fjerdeklassingene går på AKS fordi det er så fint å være der.

 

Anonymous poster hash: a76c5...cd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...